کد خبر: 208738
۱۶ آذر ۱۴۰۲، ۱۶:۵۸
جنگلبان گلستانی کشته شد

یکی از جنگل‌بانان گلستان بعدظهر امروز در اثر شلیک گلوله کشته شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از گرگان؛ حمید سلامتی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان با اعلام این خبر گفت: بعدازظهر امروز حسن کابوسی جنگل‌بان شهرستان کردکوی بر اثر شلیک گلوله کشته شده است.

وی افزود: این حادثه در حین انجام وظیفه مأمور وظیفه ‌شناس یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان در ارتفاعات درازنو شهرستان کردکوی به وقوع پیوست.

سلامتی ادامه داد: حسن کابوسی متولد ۲۲ بهمن ۱۳۶۷ روستای چمن ساور شهرستان کردکوی دارای ۳ فرزند (۲دختر و یک پسر) و ۱۴ سال خدمت در سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوده است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تصریح کرد: ضارب یا ضاربین این حادثه از محل متواری شده و تحقیقات پلیس تا زمان حصول نتیجه ادامه خواهد داشت و قطعاً با عامل یا عاملین این جنایت برخورد قانونی می‌شود.

وی ضمن تسلیت این ضایعه دردناک به جامعه جنگلبانی و منابع طبیعی استان گلستان و خانواده داغدیده این مدافع حریم طبیعت، اضافه کرد: متأسفانه همه ساله تعدادی از جنگلبانان استان گلستان در راستای انجام وظایف ذاتی خود که صیانت از جنگل‌ها و مراتع در مقابل سودجویان، فرصت طلبان و مخربان طبیعت است، مجروح و اغلب دچار نقص عضو می‌شوند.

سلامتی خاطرنشان کرد: آیین تشییع و وداع با مدافع حریم طبیعت «حسن کابوسی» پس از هماهنگی با خانواده آن زنده یاد، اطلاع‌رسانی خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha