" نوآوین" شبکه ای قوی متشکل از نوجوانان کنشگر

معاونت فرهنگی آموزشی پژوهشی اداره تبلیغات اسلامی زنجان گفت: رویداد رسانه ای نوآوین شبکه ای قوی از نوجوانان کنشگر بوده که این رویداد در هفته سوم آذر ماه سال جاری در استان زنجان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان، بهزاد طارمی،با بیان اینکه رویداد رسانه ای نوآوین ویژه نوجوانان پسر در استان زنجان فعال شده است، اظهار کرد: این رویداد در هفته سوم آذر ماه سال جاری در تمامی شهرستان های استان زنجان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه رویداد نوآوین با حضور نوجوانان ۱۵ تا ۲۰ ساله به تاسی و با تاثیرپذیری از شهید آوینی که اهل تفکر، اندیشه و قلم، هنر و رسانه بود، است، افزود: سعی شده است نوجوانان با این رویداد راه شهید را ادامه بدهند و در زمینه ی جهاد تبیین تولیدات و آثار خود را در استان زنجان به نشر وعرصه انتشار برسانند.

معاونت فرهنگی آموزشی پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی زنجان خاطرنشان کرد: نوجوانان ما در این قرارگاه کنشگر مسائل اجتماعی شده و از مسؤولین به صورت صحیح مطالبه‌گری می‌کنند و پس از شناسایی مشکلات محلی منطقه و زیست‌بوم خود می‌توانند با فراگیری مهارت حل مساله در مسیر رفع مسائل بربیایند.

طارمی افزود: شبکه متشکل از نوجوانان پسر نوآوین، یک شبکه با مخاطبین بسیار قوی در کل کشور است که با کنشگری و تولید محتوا می‌توانند بیانگر پیشرفت‌های کشور باشند و به هم‌نسلان خود و نسل‌های قبل از خود دستاوردهای نظام را منتقل کنند.

وی در خصوص برگزاری رویداد استانی نوآوین در استان زنجان گفت:پیش رویداد از بین نوجوانان کنش گر ثبت نام ومصاحبه ای از آنها گرفته می شود و در همین راستا رویداد در قالب کارگاه‌های سه روزه در سطح شهرستان های استان  برگزار می‌شود و با روایت پیشرفت دستاوردها و پیشرفت‌های ایران اسلامی با بازدید از کارخانجات، تبیین می‌گردد و با ارتباط گیری مستمر به عنوان پسا رویداد نتایج حاصل خواهد شد.

این مسئول در ادامه گفت: رویداد استانی نوآوین پس از برگزاری رویداد شهرستانی و انتخاب تیم های برتر هر شهرستان بهمن ماه سال جاری برگزار می‌شود .

گفتنی است سازمان تبلیغات اسلامی در اقدامی نو با تشکیل بنیاد ملی نوجوان با هدف تربیت نیروهای توانمند و استفاده از ظرفیت دختران و پسران نوجوان گام بزرگی برداشته و ایجاد تشکل‌هایی بنام نوآوین در مدارس پسرانه و دختران حاج قاسم در مدارس دخترانه با هدف تجمیع ظرفیت این تشکل‌ها و اقدامات متمرکز با الگو گرفتن از شهید آوینی و حاج قاسم سلیمانی در همین راستا است.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha