آغاز به کار مرکز نیکوکاری تخصصی طرح نفس در زنجان

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زنجان از آغاز به کار مرکز نیکوکاری تخصصی طرح نفس (نجات فرزندان سالم از سقط) در زنجان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان،دکتر مشهود تقی‌لو در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به آغاز به کار مرکر نیکوکاری تخصصی طرح نفس در زنجان اظهار کرد: این مرکز با همکاری دانشگاه علوم پزشکی زنجان، بسیج جامعه پزشکی استان و مرکز نیکوکاری محله راه‌اندازی شده است.

وی افزود: این اقدام با هدف حمایت از مادرانی که به دلایل نیازمندی‌های آموزشی، تشخیص و درمان پزشکی، معیشتی و ... قصد سقط جنین سالم خود را دارند، صورت گرفته و زمینه‌ی مشارکت همگان در این امر مهم و خداپسندانه را فراهم نموده است.

وی خاطرنشان کرد: مرکز نیکوکاری تخصصی طرح نفس در راستای اجرای طرح بسیار مهم و موفق نجات فرزندان سالم از سقط و نتایج درخشان اجرای این طرح در استان زنجان با کسب رتبه برتر کشوری راه‌اندازی شده است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زنجان، افزود: خیّرین ارجمند می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به نام موسسه نیکوکاری مرکز نفس استان زنجان به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۴۹۶۲۵۸ یا شماره حساب ۸۸۱۳۵۳۴۴۳ یا شماره شبای ۸۸۰۰۱۷۰۰۰۰۰۰۰۱۱۰۷۶۹۷۴۹۰۰۱ بانک ملی ایران-شعبه امداد ولایت واریز نمایند.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha