۲۸۶ روستا در استان زنجان نیازمند ارتقا خدمات آبرسانی هستند

سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: ۲۸۶ روستا در استان نیاز به ارتقا خدمات آبرسانی دارند که با برنامه ریزی های انجام شده، این تعداد روستا نیز در کوتاه‌ترین زمان ممکن آبرسانی خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان علی محمد نادرخانی اظهار کرد:در دولت سیزدهم تنش آبی ۲۱۶ روستای استان زنجان رفع و اهالی این روستاها از خدمات تامین آب شرب پایدار برخوردار شدند.

وی افزود: با بهره برداری از طرح‌های آب رسانی در سطح استان جمعیتی افزون بر ۹۶ هزار نفر تحت پوشش خدمات تأمین آب سالم و پایدار قرار گرفتند.

سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان زنجان، بیان کرد: برای اجرای طرح‌های آبرسانی به ۲۱۶ روستا در استان زنجان اعتباری بالغ بر ۲۲۸ میلیارد تومان هزینه شده است.

نادرخانی تصریح کرد: همچنان ۲۸۶ روستا در استان نیاز به ارتقا خدمات آبرسانی دارند که با برنامه ریزی های انجام شده، این تعداد روستا نیز در کوتاه‌ترین زمان ممکن آبرسانی خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: استان زنجان در امر آبرسانی روستایی جز استان‌های پیشرو بوده و با همراهی و مشارکت مردم، خیرین و گروه‌های جهادی انتظار می‌روند این روند همچنان ادامه داشته باشد.

سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان زنجان با تاکید بر اینکه برای مدیریت بحران آب، مدیریت مصرف اولویت شرکت آب و فاضلاب استان زنجان است گفت: در این راستا اقدامات گسترده‌ای انجام شده تا با کاهش هدر رفت به تأمین آب پایدار برای روستاییان اقدام شود.

گفتنی است استان زنجان بیش از یک میلیون و ۱۲۰ هزار نفر جمعیت دارد که از این تعداد بیش از ۳۰۰ هزار نفر از جمعیت روستایی استان تحت پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب قرار دارند.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha