تولید دستگاه «تصفیه و ضدعفونی‌کننده هوا»ی ایرانی زیر ذره‌بین «نوآور»

برنامه «نوآور» دوشنبه ۲۰ آذر خلاقیت یک بانوی مبتکر ایرانی را در تولید یک دستگاه ««تصفیه و ضدعفونی‌کننده هوا» مقابل دوربین این برنامه در شبکه تهران تماشایی می‌کند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری سلامت(طبنا) به نقل از  روابط عمومی شبکه تهران؛ با توجه به حجم بالای آلودگی هوا به خصوص در کلان‌شهرها، استفاده از دستگاه تصفیه هوا دیگر یک کالای لوکس نیست و یک نیاز ضروری به شمار می‌رود. از این رو تولید داخلی این محصول ضمن بی‌نیاز کردن کشور از واردات نمونه‌های خارجی و همگانی‌تر شدن استفاده از این دستگاه؛ تا حد زیادی در مبحث سلامتی کسانی که در مناطق و شهرهای آلوده مانند تهران زندگی می کنند، تاثیرگذار است.
ایده این دستگاه «تصفیه و ضدعفونی‌کننده هوا» توسط بانوی خلاق خانم طباطبایی قمی مطرح شده که دارای نوآوری‌هایی است و توسط گروه طراحان صنعتی برنامه «نوآور» برای ورود به بازار آماده می‌شود.

تولید دستگاه «تصفیه و ضدعفونی‌کننده هوا»ی ایرانی زیر ذره‌بین «نوآور»


در «نوآور» که نگاهی متفاوت به عرصه دانش‌بنیان‌ها دارد محصولاتی که طراحی نوآورانه‌ای دارند شناسایی شده و برای رقابت با سایر محصولات به ویژه‌های نمونه‌های خارجی آماده می‌شوند.
این برنامه کاریست از گروه اجتماعی به تهیه‌کنندگی آرمین قاسم‌زاده و روایت ماهان راسخ که دوشنبه هر هفته ساعت 22 از شبکه تهران روانه آنتن می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha