کسب رتبه برتر دانشگاه علوم پزشکی شیراز در هجدهمین جشنواره شهید رجایی

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی شیراز از کسب رتبه برتر در جشنواره شهید رجایی در سال 1401 ، در بین دانشگاه‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سراسر کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه ضمن اعلام این خبر گفت: جشنواره شهید رجایی به طور سالانه با هدف شناسایی و تقدیر از عملکرد دستگاه‌ هایی که بیشترین تلاش را در پیاده ‌سازی نقشه راه اصلاح نظام اداری داشته ‌اند، برگزار می‌ شود.

دکتر «سید ابوالفضل هاشمی اصل» افزود: عملکرد دستگاه های اجرایی در جشنواره شهید رجایی بر اساس منویات و دستورالعمل‌های ابلاغی مقام معظم رهبری، رئیس‌جمهور، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دستورالعمل‌ های سازمان اداری و استخدامی کشور و دیگر دستگاه‌های ارزیاب، در دو محور شاخص‌ های عمومی و اختصاصی، از سوی سازمان اداری استخدامی کشور و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، مورد ارزیابی قرار می ‌گیرد.

او با اشاره به رقابت دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور که در کسب این امتیازات گفت: دانشگاه علوم پزشکی شیراز در هجدهمین جشنواره شهید رجایی توانست با کسب رتبه برتر و ضمن حفظ جایگاه خود، همچنان در جایگاه برترین ‌ها قرار گیرد.

این مقام مسوول در دانشگاه علوم پزشکی شیراز اضافه کرد: دانشگاه برای بهبود کیفیت و کمیت خدمات خود به وحدت و انعطاف پذیری، همسوسازی و هماهنگی، همچنین تعامل موثر درون و برون سازمانی نیازمند است که همه در بستر یک نظام اداری چابک، دانش گرا و شایسته سالار میسر می شود و نباید فراموش کنیم که راه بهبود و اصلاح طولانی، پرفراز و نشیب بوده و مشارکت همگان، شامل ارایه دهندگان و گیرندگان خدمت را می طلبد.

او کسب رتبه نخست و عالی دانشگاه در بین دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در سال های ۹۵، ۹۶، ۹۷ ، ۹۸، 99 و 1401را از نتایج موفقیت دانشگاه علوم پزشکی شیراز در ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی عنوان کرد.

دکتر «سید ابوالفضل هاشمی اصل» از تلاش شبانه‌روزی کارکنان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، قدردانی و ابراز امیدواری کرد تا همچون گذشته شاهد کسب موفقیت‌ های بیشتر مجموعه سلامت استان در عرصه ‌های مختلف باشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha