حضوری برای کمک به توسعه و رونق اقتصاد مرزی

رئیس کل دادگستری گلستان در راستای کمک دستگاه قضا به توسعه و رفع موانع آن از منطقه مرزی اینچه برون بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از گرگان؛ حیدر آسیابی رئیس کل دادگستری استان با همراهی دادستان مرکز استان با حضور در منطقه مرزی اینچه برون گفت: در ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری و با همکاری دستگاه های متولی برای رفع مشکلات و موانع تجارت چمدانی در مرز اینچه برون اقدام خواهد شد.

وی افزود: بر اساس اعلام غرفه داران این بازارچه، رونق تجارت چمدانی از مرز ، اقبال مردم برای خرید از این بازارچه را افزایش می دهد و به بهبود شرایط اقتصادی بومیان منطقه، کمک می کند.

آسیابی تصریح کرد: بازدید از انبارهای گمرک اینچه برون خوشبختانه با پیگیری های انجام شئه هیچگونه کالای رسوبی در انبارها وجود ندارد.

رئیس کل دادگستری گلستان در ادامه به ورود شورای حفظ حقوق بیت المال برای حقابه تالاب های بین المللی استان از سال گذشته هم اشاره کرد و خاطرنشان کرد: با پیگیری به عمل آمده توسط دادستان مرکز استان، اداره کل محیط زیست گلستان، آب منطقه ای و بارش‌های پاییزی، تالاب های آلماگل و آجی گل از وضعیت آبگیری مطلوبی برخوردار بوده و تالاب آلاگل هم نسبت به سال قبل به وضعیت بهتری رسیده است.

آسیابی اظهار داشت: برای صیانت از این سه تالاب و جلوگیری از زمین خواری، طی دو سال گذشته اسناد مالکیت این تالاب ها به نام سازمان جنگل‌ها و مراتع و منابع طبیعی صادر شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha