دانشگاه علوم پزشکی شیراز، میزبان پیکر مطهر شهید گمنام

همزمان با ایام سوگواری شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س)، واحدهای مختلف دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز میزبان پیکر مطهر شهید گمنام شدند.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، در این آیین، اساتید، پزشکان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه میزبان پیکر مطهر شهید گمنام در بیمارستان ها و مراکز آموزشی درمانی خلیلی، نمازی، شهید دکتر فقیهی، درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی استاد شهید مطهری و ساختمان مرکزی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، به دیدار این شهید والامقام رفته و یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی را جاودانه ساختند.

از 12 شهید تازه تفحص شده، هشت شهید به استان فارس اعزام شده است که این شهید 32 ساله، از شهدای کربلای 6 منطقه عملیاتی سومار، بر دستان فرزندان خانواده سلامت، تشییع شد.

در این آیین که از صبح امروز سه شنبه، بیست و یکم آذر 1402 آغاز شد، کارکنان مجموعه سلامت فارس با نوحه خوانی و عزاداری، این شهید گمنام را بدرقه کردند.

آخرین برنامه تشییع پیکر شهید گمنام در مجموعه دانشگاه، تشییع بر دستان کارکنان ساختمان مرکزی دانشگاه علوم پزشکی شیراز پس از اقامه نماز ظهر و عصر بود.دانشگاه علوم پزشکی شیراز، میزبان پیکر مطهر شهید گمنام

دانشگاه علوم پزشکی شیراز، میزبان پیکر مطهر شهید گمنام

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha