شرکت فاتح صنعت به حذف حلقه های وابستگی کشور کمک بسیار کرده است

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور گفت: آنچه که نام این مجموعه را شایسته خود کرده محصولات تولیدی آن نیست بلکه نوع مدیریت آن است که توانسته یک مجموعه منسجم و مقتدر را برای حذف حلقه های وابستگی کشور در این صنعت متنوع فراهم کند.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، محسن کوشش تبار، در سفر به استان فارس در بازدید از شرکت فاتح صنعت کیمیا تولید کننده تجهیزات نفت، گاز و پتروشیمی در شهرک صنعتی شیراز، افزود: زیباترین بخش کار شما چهره های مصصم، بانشاط و باانگیزه ای است که در بخش های مختلف این مجموعه فعالیت دارند و سرمایه اصلی شما نیروهای توانمندی است که جذب کرده اید.

وی ادامه داد: یکی از بهترین تجلی گاه های توان جمهوری اسلامی در بیان شعار ما می توانیم و ادعای این توانستن، همین مجموعه فاتح صنعت است.
او اظهار کرد: قطعا اگر این مجموعه در چند حوزه متنوع و اثربخش حضور فعالانه و اثربخش نمی داشت معلوم نبود که این رفتارهای سراسر ددمنشانه و ظالمانه، با صنعت ما چه کرده بود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور گفت: مجموعه را گسترش دهید و محصولاتی تولید کنید که در صنایع اصلی کشور کاربرد دارد برای همه ما و آینده کشور بسیار اعتماد به نفس به دنبال داشته و امیدوار کننده است.

کوشش تبار افزود: جمهوری اسلامی و مادر وطن باید یک جایی به یک پشتوانه محکم تکیه کند و به آینده نگاه کنید که آن تکیه گاه همین مجموعه هایی مانند فاتح صنعت و جوانان توانمندی است که آنجا کار و فعالیت دارند و با سایر صنایع دنیا رقابت می کنند.

وی، با اشاره به بررسی مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی استان فارس در جلسه کارگروه رفع موانع تولید که فردا برگزار می شود اظهار کرد: در این جلسه مسائلی که امروز در جریان بازدید از فاتح صنعت کیمیا مطرح شد مورد بررسی و تصویب قرار خواهد گرفت.

وی افزود: این مجموعه هم از خروج ارز از کشور جلوگیری می کند، هم ارزآوری دارد و هم حلقه های وابستگی را کم کرده و بنابراین نگاه ویژه ای هم به آن خواهیم داشت و مباحث مرتبط با آنرا با جدیت در تهران پیگیری خواهیم کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha