توجه جدی به سرانه های عمومی در طرح ملی مسکن زنجان 

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان،گفت: در اجرای طرح نهضت ملی مسکن زنجان ، توجه زیادی به تخصیص سرانه های عمومی شده و زمین مورد نیاز برای ساخت فضای آموزشی در زنجان تعیین شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان،اصغر اسماعیلی روز چهارشنبه(۲۲آذرماه) در جلسه احداث مدارس در پروژه های نهضت ملی مسکن  با بیان اینکه در اجرای طرح نهضت ملی مسکن نیز توجه زیادی به تخصیص سرانه های عمومی شده است،اظهار کرد: اداره کل راه و شهرسازی استان نسبت به ساخت مدارس در سایت های نهضت ملی مسکن در شهر زنجان بسیار تاکید دارد و برنامه ریزی لازم را کرده است.

وی با بیان اینکه تعهد ساخت مدارس در طرح نهضت ملی مسکن بر عهده راه و شهرسازی استان است، افزود: در طرح نهضت ملی مسکن استان زنجان، متناسب با سرانه جمعیتی که در این مناطق ساکن خواهند شد، مدارس موردنیاز هم ساخته می شود.

مدیرکل راه و شهرسازی  استان زنجان بیان کرد: درحال حاضر در کوی زنگان همزمان با ساخت واحدهای مسکونی ساخت دو مدرسه در سایت کوی زنگان در شهر زنجان آغاز شده است.

اسماعیلی با بیان اینکه ساخت این دو مدرسه در شهر زنجان از پیشرفت فیزیکی قابل توجهی برخوردار است، افزود: همچنین برای احداث مدرسه  در سایت کوی زیتون هم برنامه ریزی لازم انجام شده است.

وی،با بیان اینکه در طرح نهضت ملی مسکن زمین مورد نیاز برای ساخت فضای آموزشی در زنجان تعیین شده است،گفت: همچنین ساخت مدرسه در سایت کوی مهرآرا و کوی خرداد هم در دست برنامه ریزی است.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha