کد خبر: 209287
۲۲ آذر ۱۴۰۲، ۲۱:۱۵
انتخابات کردستان را در امنیت و آرامش برگزار می کنیم

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری کردستان گفت: تدابیر لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم ، در فضایی کاملا امن و با مشارکت حداکثری مردم در کردستان اندیشیده شده است .

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از کردستان، سیدهادی روشن در جمع خبرنگاران کردستان، یاد و خاطره شهدای انقلاب و شهدای غزه را گرامی داشت و ابراز امیدواری کرد که عمر رژیم صهیونیستی به روزهای پایانی خود نزدیک شده است .

وی گفت: هرجا نیاز به حضور مردم در صحنه های انقلاب و نظام بوده ، مردم قبل از مسئولین به میدان آمده و حضور و مشارکت گسترده و اثر گذار داشته اند .

سید هادی روشن ضمن تاکید بر حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو تصریح کرد: تدابیر لازم برای امنیت کامل فضای انتخابات در کردستان اندیشیده شده است .

روشن، امنیت روانی جامعه و روشنگری در همه جوانب را از عوامل موثر بر حضور حداکثری در انتخابات خواند و گفت: تلاش می کنیم انتخاباتی سالم و در کمال امنیت کامل را در استان کردستان برگزار کنیم .


مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری کردستان از احصاء برخی نارضایتی ها در سطح استان خبر داد و گفت : طی جلسه ای با مدیران برخی دستگاههای اجرایی حدود ۳۰ درصد عوامل نارضایتی ها در استان را برطرف کردیم و برای مرتفع نمودن سایر نارضایتی ها نیز بر نامه ریزی و اقدامات لازم را انجام داده ایم .

سیدهادی روشن گفت: در راستای سالم سازی انتخابات ،مطابق مقررات و قوانین موجود، فعالیتهای انتخاباتی کاندیداها را رصد نموده و با تخلفات صورت گرفته احتمالی برخورد جدی صورت می گیرد.

روشن از برگزاری انتخاباتی امن و آرام در استان کردستان خبر داد و گفت : از فعالیت افرادی که در فضای انتخابات به دنبال تخریب و تهدید هستند جلوگیری کرده و با آنان برخورد می کنیم .

وی نقش رسانه ها در ایجاد نشاط در جامعه و شور انتخاباتی بی بدیل دانست و گفت: رسانه ها ظرفیت مناسبی برای شناسایی نارضایتی های عمومی در جامعه هستند و انتظار می رود که ضمن شناسایی نارضایتی ها، راهکارهای لازم برای رفع نارضایتی را نیز ارائه دهند.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری کردستان به حضور فزاینده اتباع خارجی در کردستان گریزی زد و گفت: عمده اتباع خارجی در استان کردستان افغانی و پاکستانی هستند که در حال اقدام برای شناسایی و خروجشان از استان کردستان هستیم .

سیدهادی روشن از عموم مردم کردستان بویژه از کارفرمایان در حوزه های مختلف صنعتی، خدماتی و کشاورزی در استان خواست که از بکارگیری اتباع خارجی در کارگاههایشان امتناع کنند .

روشن تصریح کرد: به هیچ عنوان نباید در استان کردستان برای اتباع خارجی ، شرایط کار در کارگاههای صنعتی و زمینهای کشاورزی فراهم شود و در این راستا از اداره اماکن و اداره تعاون و کار خواسته ایم با این موضوع با جدیت کامل برخورد کنند .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha