دانش آموزان کردستانی سفیران تامین اجتماعی در جامعه هستند

مدیرکل تامین اجتماعی کردستان بر ترویج فرهنگ بیمه خانوار ایرانی تاکید کرد و گفت: دانش آموزان نقش مهمی در نهادینه سازی و اشاعه فرهنگ بیمه در جامعه ایفا می کنند.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از کردستان، سید صلاح قریشی در جریان بازدید دانش آموزان مدرسه دخترانه تربیت(متوسطه) از سازمان تامین اجتماعی شعبه ۲ سنندج، جامعه دانش آموزی را جامعه ای گسترده و پرجمعیت خواند و اظهارداشت: این جامعه گسترده ظرفیت مناسبی برای شناساندن بیمه و خدمات آن به عموم مردم در سطح جامعه است.

قریشی طی این مراسم، به تشریح اساسنامه، ساختار تامین اجتماعی و مزایای متنوع بیمه برای آحاد مردم، به زبان ساده پرداخت و گفت: انجام برنامه های مشترک سازمان تامین اجتماعی و سایر دستگاههای اجرایی می تواند در شناساندن جایگاه تامین اجتماعی وخدمات آن به مردم اثرگذار باشد.

وی افزایش تعداد بیمه شدگان یک جامعه را حاکی از ارتقاء سطح آگاهی آن جامعه دانست و تصریح کرد: سازمان تامین اجتماعی کردستان که متولی اصلی امور بیمه های اجتماعی است، آماده ی ارائه خدمات بیمه ای به شهروندان

مدیرکل تامین اجتماعی استان کردستان خطاب به دانش آموزان گفت: شما به عنوان سفیران سازمان تامین اجتماعی می توانید در سطح جامعه روشنگری کنید و در مدارس و دربین افراد جامعه، نحوه خدمات دهی این سازمان را تبلیغ نمایید.

مدیر سازمان دانش آموزی استان کردستان نیز ضمن ابراز خرسندی از تعامل صورت گرفته با سازمان تامین اجتماعی کردستان گفت: طی این مراسم، دانش آموزان از بخشهای مختلف سازمان تامین اجتماعی بازدید کرده و از نزدیک با وظایف هر یک از این واحدها آشنا شدند.

اسماعیل باتمانی بر تدوام برنامه فرهنگی و تعامل بیش از پیش با دستگاههای اجرایی تاکید کرد و گفت: دانش آموزان سرمایه های ارزشمند و آینده سازان کشور هستند.

گفتنی است، برگزاری مسابقه نقاشی و انشاء بین دانش آموزان مدرسه دخترانه تربیت سنندج، با موضوع تامین اجتماعی و اهداء جوایز بین برندگان مسابقه از دیگر برنامه هایی بود که طی این بازدید اجرا شد.

,

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha