کد خبر: 209307
۲۳ آذر ۱۴۰۲، ۱۱:۰۶
گلستان اولین های بهزیستی کشور

سرپرست بهزیستی گلستان در جام رسانه امید گفت: در هفته افراد دارای معلولیت امسال بهزیستی گلستان برای اولین بار در کشور مرکز آموزش پرستاران این افراد را تاسیس کرده و همچنین بعنوان استانی پیشرو حق پرستاری روشندلان را برقرار کرد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از گرگان؛ علیرضا طاهری زاده سرپرست بهزیستی گلستان درجمع اصحاب رسانه جام رسانه امید گفت: ۵۷ هزار و ۶۰۰ توانخواه، ۶ هزار و ۳۰۰ زن سرپرست خانوار، در بُعد خانوار ۲۳۰ هزار خانوار در استان در چتر پوششی این اداره کل قرار دارند.

وی افزود: با همت دولت سیزدهم تمامی افراد تحت پوشش مشمول دریافت مستمری شده و دیگر صف پشت نوبت نداریم.

طاهری زاده تصریح کرد: به ۳ هزار و ۴۰۰ مددجو علاوه بر مستمری کمک هزینه پرستاری نیز پرداخت می‌شود که با بعد خانوار و نوع معلولیت متفاوت است.

سرپرست بهزیستی گلستان ادامه داد: برای نخستین بار تمامی روشندلان تحت پوشش بهزیستی گلستان از کمک هزینه حق پرستاری برخوردار شدند.

وی با اشاره به مهمترین اقدام این اداره کل در گرامیداشت هفته افراد دارای معلولیت اظهار داشت: باتوجه به اهمیت برخورد و نگهداری از این عزیزان اولین مرکز اموزش پرستاری از افراد دارای معلولیت در گرگان به بهره برداری رسیده تا از این پس شاهد کمتر شدن آلام خانواده این افراد باشیم.

طاهری زاده خاطرنشان کرد: رسانه های استان بعنوان یکی از حامیان جامعه هدف بهزیستی می‌توانند با پیگیری مشکلات آنان به برطرف کردن آن اقدام کرده و صدای رسای این عزیزان به جامعه باشند.

به گفته سرپرست بهزیستی استان در تاریخ ۷ دی ماه امسال برای اولین بار بیش از ۴ هزار نفر ار افراد دارای معلولیت در آزمون ویژه استخدامی دستگاه های اجرایی جذب خواهند شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha