حضرت زهرا(س) الگویی بی بدیل در همه ابعاد است

استاندار فارس با اشاره به شخصیت بی بدیل حضرت زهرا سلام الله علیها گفت: فاطمه(س) آنچنان شخصیتی از خود نشان داده است که در ابعاد مختلف از جمله توجه به همسر و فرزند، بُعد سیاسی، اجتماعی، خانوادگی و همه جنبه ها برای همه زنان عالم به یک الگو تبدیل شده است.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس دکتر محمد هادی ایمانیه، همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها همراه با دکتر کوشش تبار معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور در جمع عزاداران موکب انصار المهدی(عج) شهرک سعدی شیراز حاضر شد.

استاندار فارس در این مراسم در سخنانی کوتاه، ضمن قدردانی از برپا کنندگان‌ و دست اندرکاران موکب انصار المهدی(عج)، با اشاره بر اینکه صرفا برای عرض سلام و ادب خدمت شما عزیزان رسیده ام، گفت: قوام و ستون هر منطقه اگر با معنویت و اعتقادات آمیخته شود قطعا مردم آن منطقه را بیمه خواهد کرد.

وی خطاب به والدین و حاضرین در این مراسم معنوی گفت: اگر جوانانِ عزیزتان را دوست دارید باید در مسیر تربیت و آموزش آموزه های اساسی به ایشان از تاریخ زندگی اهل بیت علیهم السلام استفاده کنید، چراکه بهترین راه حل همین اقدام است.

ایمانیه به حدیثی از پیامبر خاتم (ص) در مورد حضرت زهرا سلام الله علیها اشاره کرد که می فرمایند "دخترم فاطمه، سرور زنان عالم، از پیشینیان و پسینیان است" و اظهار داشت: سن همسر علی علیه السلام را اکثر روایات و عمده تواریخ ۱۸ سال ذکر کرده اند که حاکی از دوران جوانی ایشان دارد اما در همین سن، چنان شخصیتی از خود برجای گذاشته اند که در ابعاد مختلف از جمله توجه به همسر و فرزند، بُعد سیاسی، اجتماعی، خانوادگی و همه جنبه ها برای همه زنان عالم به یک الگو تبدیل شده است.

نماینده عالی دولت در فارس در ادامه سخنان خود تصریح کرد: بهترین وسیله و پناهگاه برای خواهران ما که امروز بیشترین هدف حمله دشمنان قرار گرفته اند، زندگی اهل بیت و الگوبرداری از زندگی حضرت زهرا سلام الله علیها و دختر ایشان حضرت زینب سلام الله علیها است؛ مطالعه تاریخ زندگی ایشان سرشار از آموزه ها و درس های گران‌قدری است که نشان از ایمان و اعتقاد قلبی به خداوند متعال دارد.

استاندار فارس در پایان تصریح کرد: اگر می خواهیم محله های مختلف در شهر ما، از جمله محله سعدیه از مشکلات اجتماعی حفظ شود راهی به جز برگزاری این اجتماعات و این مراسمات و عرض ادارت از سر معرفت به خاندان اهل بیت علیهم السلام وجود ندارد.

در این مراسم حسن شیخ نیا معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس، سید مهدی خادمی مدیرکل هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری، مرتضی شریفی مدیرکل جذب سرمایه گذاری استانداری، عباس فرج زاده مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس، مجتبی دهقان پور مدیرکل سازمان جهاد کشاورزی استان و حشمت کوشکی مشاور استاندار و دبیر قرارگاه جهادی اشتغال‌، محمدهادی ایمانیه را همراهی کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha