مردم باصفای روستای فتح آباد افتخار استان فارس هستند

وزیر میراث فرهنگی و استاندار فارس در جریان سفر به شهرستان خفر، با حضور در روستای فتح آباد از نمایشگاه یاس کبود بازدید کردند.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس سید عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی و محمد هادی ایمانیه استاندار فارس که پیش از ظهر امروز به شهرستان خفر سفر کرده بودند با حضور در روستای فتح آباد این شهرستان، از یادمان و نمایشگاه یاس کبود که همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها در این روستا برپا شده بود بازدید کردند.

استاندار فارس در حاشیه این بازدید، با اشاره بر اینکه برای دومین بار است که در ایام شهادت حضرت فاطمه سلام الله علیها خدمت مردم عزیز این روستا می‌رسم، اظهار داشت: حقیقتاً مردمان باصفای روستای فتح‌آباد شهرستان خفر افتخار استان فارس هستند.

وی افزود: آشنایی مردم این روستا به ویژه کودکان نوجوانان و جوانان با فرهنگ فاطمی و عرض ارادت این عزیزان در قالب برپایی چندین ساله نمایشگاه یاس کبود، ابتدا تعجب آور و سپس شگفتی ساز است.

ایمانیه اذعان داشت: امیدواریم با کمک وزیر محترم میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی و همراهی سایر دستگاه‌ها و نهادها بویژه در بحث تامین زمین مورد نیاز و همچنین تامین منابع مالی، بتوانیم این روستا را به کانون گردشگری مذهبی تبدیل نماییم.مردم باصفای روستای فتح آباد افتخار استان فارس هستند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha