شرکت گاز به ۸۹ دستگاه اجرایی زنجان اخطار داد

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با اشاره به آغاز پایش مصرف گاز در ادارات و موسسات دولتی  و غیرردولتی گفت: طی اجرای پایش طرح ۸۹ دستگاه دولتی و غیردولتی استان طی روزهای گذشته به دلیل مصرف بی‌رویه از سوی این شرکت توسط مجریان طرح اخطاریه دریافت کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان، رحیم سلیمانی نژاد در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز اجرای طرح پایش مصرف گاز ادارات و سازمانهای دولتی و غیر دولتی در استان زنجان اظهار کرد: طبق نخستین گزارش مجریان طرح پایش مصرف گاز در زنجان، از اول آذر تا ۱۵ آذر ماه سال جاری ۵۱۲ مورد پایش مصرف گاز در استان زنجان انجام شده است.

وی با بیان اینکه پایش‌ها و بررسی‌های صورت گرفته از ادارات، سازمان‌ها، مدارس، مساجد و حسینه‌های استان انجام شده است، افزود: هدف اصلی طرح پایش را فرهنگ سازی و نهادینه کردن اصول مصرف بهینه گاز در جامعه است.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان، گفت: طی اجرای این عملیات در سال‌جاری ۸۹ مورد اخطار توسط مجریان طرح به ثبت رسیده است.

سلیمانی نژاد  رعایت اصول صحیح مصرف را در همه اماکن به ویژه ادارات مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: گاز زنجان با اجرای این گونه طرح‌ها به دنبال ارائه و ترویج راهکارهای مناسب مصرف بهینه گاز در جامعه به ویژه در بین مدیران و کارمندان است و به هیچ وجه دنبال مچ گیری نیست.

وی با اعلام هشدار قطعی گاز به سازمان‌های خاطی، تاکید کرد: در صورت عدم رعایت اصول مصرف بهینه گاز در ارگان‌های مختلف، علی رقم توجیه و اخطار قبلی ماموران پایش مصرف گاز، با سازمان خاطی طبق قانون برخورد خواهد شد.

این مسئول با بیان اینکه طرح پایش در سال‌های گذشته نیز به صورت مستمر و منظم اجرا شده و تاثیرات مثبتی در فرهنگ سازی مصرف گاز و صرفه جویی آن در ادارات و سازمان‌ها داشته است، اذعان داشت: امیدواریم امسال نیز بتوانیم گامی در ایجاد شبکه پایدار گاز در روزهای سرد سال برداریم.

سلیمانی نژاد در پایان با اشاره به اینکه ماموران و کارشناسان پایش مصرف گاز استان به عنوان نماینده شرکت گاز زنجان با رعایت ادب و احترام به ادارات و سازمان‌ها مراجعه کرده و طی انجام بازدید و نظارت بر نحوه عملکرد آنان، آموزش‌های لازم را ارائه می‌دهند، گفت: از ادارات و سازمان‌ها نیز انتظار داریم همکاری‌های لازم را مجریان طرح داشته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha