ساختمان دامپزشکی زنجان دهه فجر به بهره برداری می رسد

رئیس اداره اجرای پروژه‌های راه و شهرسازی استان زنجان،گفت: با تخصیص به موقع اعتبار،ساختمان ادارای دامپزشکی زنجان دهه فجر امسال به مرحله بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان، جعفر میناخانی با اشاره اجرای پروژه ساختمان دامپزشکی زنجان اظهار کرد: مطالعات این پروژه اواخر سال ۹۹ شروع شده و هم اکنون بیش از ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد  و بخش آزمایشگاه این پروژه هم از پیشرفت ۳۵ درصدی برخوردار است.       

وی افزود: تاکنون برای اجرای پروژه ساختمان دامپزشکی زنجان بیش از ۷۹۳ میلیارد ریال هزینه شده و اتمام آن هم به بیش از هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

رئیس اداره اجرای پروژه‌های راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه پروژه دامپزشکی زنجان در دو قسمت اداری و آزمایشگاهی اجرا می‌شود، اظهار کرد: بخش اداری این پروژه در پنج طبقه و آزمایشگاه هم در سه طبقه مجموعا با زیر بنای ۶ هزار و ۱۰۰ متر مربع اجرا می‌شود.

میناخانی با بیان اینکه ساختمان ادارای دامپزشکی زنجان در مرحله نازک کاری و اجرای تاسیسات است،تصریح کرد: با تخصیص به موقع اعتبار،ساختمان ادارای دامپزشکی زنجان دهه فجر امسال به مرحله بهره برداری می رسد.
وی،بیان داشت: بخش آزمایشگاه این پروژه هم در مرحله سفت کاری است که با تخصیص به موقع اعتبار طی یک سال آینده به اتمام می رسد.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha