کد خبر: 209619
۲۸ آذر ۱۴۰۲، ۱۱:۱۵
حکم جدید برای مدیر شبکه تهران

دکتر محمد باقر اعلمی مدیر شبکه تهران سیما طی حکمی از سوی علیرضا زاکانی شهردار تهران و جانشین رئیس ستاد مدیریت بحران کلانشهر تهران به سمت رئیس کارگروه تخصصی اطلاع رسانی ستاد مدیریت بحران کلانشهر تهران منصوب شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری سلامت(طبنا)، در حکم دکتر اعلمی به عنوان رئیس کارگروه تخصصی اطلاع رسانی ستاد مدیریت بحران کلانشهر تهران، بر اجرای شرح وظایف تخصصی ابلاغی در آیین نامه و مصوبات ستاد مدیریت بحران کلانشهر تهران برای هماهنگی و تعامل سازنده با دبیرخانه ستاد (مستقر در سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران) تاکید شده است.همچنین پیگیری اجرای مصوبات توسط دستگاه های عضو کارگروه، برنامه ریزی دقیق برای ارتقای ایمنی و کاهش خطر حوادث و بحران ها در کلانشهر تهران مورد تاکید است.

تلاش در جهت افزایش تاب آوری شهری با شناسایی و استفاده از ظرفیت های موجود به منظور پاسخ موثر و بازیابی پس از وقوع حادثه مورد انتظار است.

در پایان این حکم نیز آمده است: امید است با اتکال به خداوند متعال و تلاش جهادی و شبانه روزی در ارتقای کیفیت زندگی شهروندان تهران اثبات کارآمدی نظام اسلامی و حرکت به سوی چشم انداز " تهران، کلانشهر الگوی جهان اسلام" موفق و موید باشید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha