تشدید نظارت بر بازار شب یلدا در کرمان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان گفت: با توجه به نزدیک شدن به شب یلدا و افزایش تقاضا در برخی اقلام و جهت آرامش خاطر شهروندان و پیشگیری از سوءاستفاده احتمالی برخی افراد سودجو طرح ویژه نظارتی در هماهنگی با اداره نظارت و بازرسی و تعزیزات حکومتی و سایر تشکل‌ ها اجرا می‌ شود.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ داوود بیگلری اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن به شب یلدا و افزایش تقاضا در برخی اقلام و جهت آرامش خاطر شهروندان و پیشگیری از سوءاستفاده احتمالی برخی افراد سودجو طرح ویژه نظارتی در هماهنگی با اداره نظارت و بازرسی و تعزیزات حکومتی و سایر تشکل‌ ها اجرا می‌ شود.

وی افزود: اجرای این طرح ویژه فروشگاه‌ های مواد غذایی، بنکداران، بازار میوه، آجیل و شیرینی و گل و گیاه و هدف از اجرای این طرح حمایت از حقوق مصرف‌ کنندگان و جلوگیری از گران فروشی و افزایش غیرمنطقی قیمت‌ ها است.


رئیس جهاد کشاورزی استان کرمان تصریح کرد: برای آرامش خاطر مصرف کنندگان با تخلف هر واحد صنفی برخورد قانونی و قاطع خواهد شد و در صورت لزوم تعطیلی واحد صنفی صورت می‌ پذیرد.

بیگلری خاطرنشان‌کرد: با توجه به نزدیک شدن به شب یلدا هر ساله مردم دغدغه خرید میوه را دارند؛ در همین راستا در این ایام عرضه گسترده میوه و تشدید نظارت بر بازار انجام می‌ شود؛ تا بازار میوه در شب یلدا نوسان قیمت و یا کمبود نداشته باشد.

وی تاکید کرد: هر ساله تثبیت قیمت و حفظ آرامش بازار و صیانت از حقوق کشاورزان و مصرف‌ کنندگان از مهمترین اهداف جهاد کشاورزی همزمان با نزدیک شدن به بلندترین شب سال است.

رئیس جهاد کشاورزی استان کرمان، ابراز داشت: شهروندان کرمانی می‌ توانند درصورت مشاهده تخلف شکایت خود را در سامانه ۱۲۴ ثبت کرده تا پس از ثبت گزارش بازرسان ما به آن رسیدگی کنند./ جهاد کشاورزی استان کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha