ضرورت ارتقاء سطح رفاه همه روستاهای کامیاران

فرماندار کامیاران بر اهتمام کلیه دستگاههای اجرایی و بکارگیری تمام توان و تجهیرات در راستای رفع مشکلات روستاها و ارتقاء سطح رفاه روستاییان در آن شهرستان تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از کردستان، کیانوش ثقفی نیا ظهر چهارشنبه با حضور در روستای گرگر علیا بخش موچش، به بررسی مسایل و مشکلات اهالی روستا پرداخت و دستوراتی در جهت رفع مشکلات موجود صادر کرد.

ثقفی نیا در دیدار با اهالی روستای گرگر علیا بر ساماندهی فاضلاب روستا بعنوان یکی از معضلات اساسی روستا تاکید کرد و گفت: لوله های لازم بمنظور هدایت و ساماندهی فاضلاب این روستا خریداری گردیده که به محض شروع فصل عمرانی، عملیات لوله گذاری آن شروع می شود.

وی ساماندهی وضعیت آنتن دهی موبایل و ارتقا سطح اینترنت روستاها را گامی مهم در جهت جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهر عنوان کرد و گفت: برای ساماندهی وضعیت ارتباطات و مخابرات این روستا و سایر روستاهای شهرستان تمهیداتی اندیشیده شده که در آینده نزدیک، روستاییان عزیز نتیجه آن را می بینند.

فرماندار شهرستان کامیاران، در نشستی صمیمی با اهالی روستا، در جریان موارد و مشکلات آنان قرار گرفت و اظهارداشت: بمنظور رفع مشکلات روستاییان این منطقه، بزودی برنامه "میز خدمت" در روستای گرگر علیا را برگزار می کنیم.

ثقفی نیا تصریح کرد: طی برنامه میز خدمت، مدیران تمامی دستگاههای خدمات رسان شهرستان کامیاران در روستای گرگر علیا مستقر می شوند و به بررسی، پیگیری و پاسخگویی به مطالبات اهالی روستا می پردازند.

وی تکریم مردم و پاسخگویی به مطالبات آنان را از اصول اولیه خدمتگذاری برشمرد و گفت: از طریق دیدار چهره به چهره با مردم، برپایی میز خدمت در اقصا نقاط شهرستان و روستاها، ملاقات عمومی با مردم در محل فرمانداری، بخشداری ها و محافل عمومی و ...با مشکلات مردم آشنا می شویم و با برنامه ریزی لازم برای رفع و کاهش مشکلات اقدام می کنیم.

گفتنی است، فرماندار شهرستان کامیاران از حضور کاروان سلامت جمعیت هلال احمر شهرستان در روستای گرگر علیا و ارائه خدمات رایگان سلامت و پزشکی به مردم این روستا تقدیر و تشکر کرد و ابراز امیدواری کرد که تداوم برنامه های عام المنفعه در مناطق دورافتاده و کم برخوردار استان، اقدامی پسندیده است که به کاهش مشکلات و ارتقا رفاه شهروندان کمک می کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha