جذب و سازماندهی داوطلبان اولویت اصلی هلال احمر است  

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان، گفت: در حوزه داوطلبان جمعیت هلال احمر جذب و سازماندهی خیرین و داوطلبان جز برنامه های اصلی جمعیت هلال احمر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان، حکمت اله هاشمی ظهر روز پنجشنبه(۳۰ آذر ماه) در مراسم تجلیل از داوطلبان جمعیت هلال احمر استان زنجان با بیان اینکه تلاش برای تسکین آلام بشری، تامین احترام انسان ها، حمایت از زندگی و سلامت انسان و ایجاد صلح پایدار میان  ملت ها جز اهداف جمعیت هلال احمر است،  اظهار کرد: اهداف جمعیت هلال احمر اهداف  بلندی است که در جهت  ارائه خدمت به مردم و آسیب دیدگان تلاش میکند.

وی افزود: در حال حاضر جمعیت هلال احمر استان زنجان ۱۶ هزار داوطلب در رسته های مختلف  سازماندهی شده و در خدمت آحاد مردم و جامعه هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان با بیان اینکه برای رسالت و اهدافی که جمعیت هلال احمر که در راس آن  تسکین آلام بشری است که در هر زمان و مکان بتوان ارائه خدمت کرد، ببان کرد: این ارائه خدمت دو جنبه دارد که یکی از این جنبه ها انگیزه قدم نهادن در این راه با توجه به باورها و اعتقادات است که بسیار ارزشمند است و بر ما مسئولین نیز واجب و تکلیف است مسیر حرکتی و اقدام خیرخواهانه را تسریع کنیم.

هاشمی با بیان اینکه امروزه در جامعه ای که زندگی میکنیم که نهادهای  مختلفی در حوزه های کمک به مردم فعال است، افزود: آن چیزی که برای ما مورد اهمیت بوده و جز منویات رهبری است که تمام  اقدامات سازماندهی شده و همبستگی و تعادل را در ارائه خدمات داشته تا  کارکرد اثر گذاری را با هزینه کمتر به نمایش بگذاریم.

وی با بیان اینکه در حوزه داوطلبان جذب و سازماندهی خیرین و داوطلبان جز برنامه های اصلی جمعیت هلال احمر است، افزود: امیدواریم بتوانیم بخوبی با سازماندهی منسجم  ۱۶ هزار داوطلب حمعیت هلال احمر استان زنجان را با فعالیت و مدیریت آمار تعداد خیرین و داوطلبان را بالا ببریم تا بتوانیم بهتر به جامعه هدف خدمت رسانی بهتری را داشته باشیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان، در ادامه با اشاره به حمله غاصبانه رژیم صهیونیستی به مردم مظلوم غزه بیان کرد: در این جمعیت شاهد یک تحول اعتقادی و دینی در بین جوانان  و داوطلبین بودیم که همگی اعلام آمادگی جهت حضور در منطقه داشتند که این اقدام بسیار ارزشمند است و برگرفته از اعتقادات دینی این قشر است.

هاشمی با بیان اینکه در قرآن در خصوص اقدام کار خیر و خیرخواهانه اشاره شده است، اظهار کرد: کار ما  در جمعیت هلال احمر بر اساس شرافت انسانی تعریف  است که امیدواریم  بتوانیم  با کارکرد درست و نظم و انظباط و همبستگی و ایجاد ارتباط با سایر نهادهای خدمت رسان بتوانیم با عزم جدی در جامعه هدف تاثیرگذار باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha