ایران قوی با ورزشکاران فعال، قدرتمند و با نشاط شکل می گیرد

دارنده ۳۷ مدال بین الملی در عرصه‌های جهانی، آسیایی و بین المللی گفت: هرچه ورزشکاران فعال، قدرتمند و دارای نشاط بیشتری باشند، با روحیه و ذهن باز بهتری به قدرت ایران می‌افزایند.

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری سلامت(طبنا)،پیمان نصیری با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «ایران قوی باید ورزش قوی داشته باشد»افزود: در بیانات رهبر معظم انقلاب همیشه نکاتی ارزنده و مطالب بسیار مهمی نهفته است و وقتی که صحبت از ورزش قوی می شود، این خود، عنصری است برای نمایش ایران قوی، داشتن یک ملت واحد و قدرتمند و در یک کلام قدرت ملی ماست؛ یعنی اینکه شما داشته‌های درونی و توانایی‌های ذاتی خودت را با تکیه بر تلاش، کوشش و فضایی که بتواند این امر را به شکوفایی برساند را به دنیا نشان دهید.

وی با تاکید بر حمایت از منابع انسانی اظهار داشت : بهترین نیروی انسانی مستعد در حوزه ورزش را داریم، هر کدام از ورزشکاران ما داری ویژگی‌های خاصی هستند که خودِ این یک سرمایه عظیم برای قوی بودن یک کشوراست و این خود نشانگر نگاه دقیق و مسئولانه رهبری عزیز برای اقتدار افزایی و حفظ تمدن و گسترش فرهنگ ایرانی اسلامی است.

ملی پوش اسبق کشورمان تصریح کرد: متاسفانه فضا در ورزش کشور کمی پیچیده است که مدیران ورزشی می توانند نقش بسیار تا بسیار سازنده و امیدوارکننده‌ای را داشته باشند.

وی بیان داشت: دوری از منفعت طلبی شخصی، فسادستیزی، داشتن ایده و هدف‌های کارآمد می تواند زندگی فعال و سالمی رو برای ما ایرانیان رقم بزند.

نصیری دارنده ۳۷ مدال بین الملی در عرصه‌های جهانی، آسیایی و بین المللی در پاسخ به اینکه چرا ایران قوی باید ورزش قوی داشته باشد؟، گفت: هرچه جوانان فعال و قدرتمند داشته باشیم، علاوه بر فاصله گرفتن آنان از ضعف و ‌آسیب‌های اجتماعی به نشاط اجتماعی جامعه کمک می دهد و هرچه جوانان دارای نشاط باشند آنان با روحیه و ذهن باز به قدرت ایران می‌افزایند.

وی به بیان نقش و کارکرد ورزش در تحقق ایران قوی پرداخت و افزود: ورزش امری مهم و کاربردی و ‌جدای ناپذیر از جامعه ایران است؛ چون هرچه رشته‌های ورزشی گوناگون رشد یافته باشند جوانان زیادی می توانند با علاقه خود به آن رشته ورزشی، سکوهای موفقیت را در جهان طی کنند و این همان چیزی که جامعه ما را پویاتر و قدرتمندتر نشان می دهد.

این قهرمان پارالمپیک به وظایف مدیران ورزشی برای داشتن ورزش قوی اشاره کرد و بیان داشت: مدیران ورزشی باید هرچه سریعتر با استفاده از جوانان و امکانات به روز در کلاس جهانی، رشته ورزشی خود را فعال کنند و با میدان دادن و استعدادیابی منطقه‌ای، جوانان دارای استعداد فعال در رشته ورزشی خود را پیدا و حمایت‌های مالی و پشتیبانی فنی را از آنان انجام دهند و راه آنان را برای فراگیری آموزش از دیگر کشورهای جهان باز کنند تا با تکنیک‌ها و ابزارهای فنِی به روز آن ورزش آشنا و کار کنند.

نصیری تأکید کرد: باید به نسبت تناسب رشته‌های قهرمان پرور، بودجه‌های مالی هزینه کرد و از بُعد مالی از ورزشکاران بنام حمایت ویژه شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha