کد خبر: 20٪-از-بزرگسالان-ایالات-متحده-واکسن-کرون
۹ اسفند ۱۳۹۹، ۱۵:۲۰
20٪ از بزرگسالان ایالات متحده واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند
به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری سلامت به نقل از Yahoo، کاخ سفید می‌گوید، حدود 20٪ از بزرگسالان ایالات متحده اولین دوز واکسن COVID-19 را دریافت کرده‌اند. اندی اسلاویت مشاور ارشد کاخ سفید روز جمعه گفت، تقریباً از هر 5 بزرگسال و تقریباً نیمی از آمریکایی‌های 65 سال و بالاتر اولین دوز واکسن ویروس کرونا را دریافت کرده‌اند. دولت بایدن قبلاً گفته بود که دوزهای کافی را برای واکسیناسیون اکثر مردم آمریکا تا پایان ماه ژوئیه تأمین کرده است. روز پنجشنبه، دولت بایدن گفت 50 میلیون دوز از زمان روی کار آمدن بایدن تأمین شده است.

امکان برنامه واکسن بایدن فراهم می‌شود

اسلاویت روز جمعه گفت که این نقطه عطف این کشور را برای رسیدن به هدف 100 میلیون دوز در 100 روز در زمان مقرر را امکان پذیر می‌کند. کاخ سفید و واکسن COVID-19 کاخ سفید از گروه‌های برتر تجاری دیدار خواهد کرد و با هزاران صاحب مشاغل گفتگو خواهد کرد تا از کارفرمایان بخواهد مشوق‌های واکسیناسیون را برای کارمندان خود مانند زمان مرخصی با حقوق ارائه دهند.

در حال حاضر چندین کسب و کار دیگر مانند Uber و Lyft ابتکار عمل را آغاز کرده‌اند که با همکاری داروخانه‌ها و مراکز اجتماعی 60 میلیون سواری رایگان یا تخفیفی را ارائه می‌دهند.

دولت فدرال و ایالت‌ها همچنین سایت‌های واکسیناسیون گسترده‌تری را احداث می‌کنند. یکی در شیکاگو خواهد بود که روزانه 6000 نفر را واکسینه می‌کند و دیگری در گرینزبورو، کارولینای شمالی که قادر به مدیریت 3000 نفر در روز خواهد بود.  

مترجم: سید محمد معین حبیبی پاسدار

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha