بررسی راهکارهای بهبود ارایه خدمات در بخش های نوزادان مراکز درمانی استان فارس

با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، راهکارهای بهبود خدمات بخش های نوزادان مراکز درمانی زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز، بررسی شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، رئیس دانشگاه در نشست هم اندیشی با مسوولان تعدادی از بیمارستان های شیراز و پزشکان متخصص زنان و زایمان، بر بهبود کیفیت ارایه خدمات در بخش های نوزادان بیمارستان های زیرمجموعه دانشگاه تاکید کرد.

دکتر «سید وحید حسینی» با اشاره به گستره خدمت رسانی بیمارستان ها و مراکز درمانی فارس به مردم استان و مراجعان سایر استان های همجوار، تلاش دانشگاه علوم پزشکی شیراز برای افزایش تخت های بستری ویژه مادران و نوزادان را از مهم ترین اقدامات دانشگاه در راستای توسعه ارایه خدمات در بخش های نوزادان دانست.

او همچنین لزوم برنامه ریزی و پیشبرد اقدامات در حیطه های علمی، همچنین تعامل حوزه های مختلف دانشگاه به ویژه سه حوزه بهداشت، درمان و آموزش را گامی موثر در بهبود ارایه خدمات مجموعه سلامت استان در حوزه های مختلف دانست.

در این نشست که با حضور دکتر «عباس رضاییان زاده» معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز و مدیران ارشد معاونت های بهداشت و درمان دانشگاه برگزار شد، مسوولان و پزشکان بیمارستان های نمازی، حضرت زینب(س) و حافظ؛ راهکارهای خود برای توسعه و ارتقای خدمات درمانی به مادران و نوزادان ارایه کردند.بررسی راهکارهای بهبود ارایه خدمات در بخش های نوزادان مراکز درمانی استان فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha