فیلمهای منتشر شده در فضای مجازی در مورد خرابی تئاترشهر صحت ندارد

مدیرکل اداره هنرهای نمایشی گفت: فیلمها و عکسهای پخش شده در فضای مجازی در حریم تئاتر شهر نیست و شهرداری منطقه آن بخش را برای هنرمندان تئاتر خیابانی آماده می‌کند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری سلامت(طبنا)،کاظم نظری مدیرکل اداره هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی  در مورد ساخت حریم تئاتر شهر اظهار کرد: بداخلاقی‌های رسانه‌ای توسط برخی افراد نا آگاه موجب بروز شایعات شده است. فیلمها و عکسهای پخش شده در فضای مجازی در حریم تئاتر شهر نیست و شهرداری منطقه آن بخش را برای هنرمندان تئاتر خیابانی آماده می‌کند. این پروژه به سرعت در حال انجام است اما متاسفانه اخبار جعلی موجب ایجاد استرس و اضطراب در بین هنرمندان می‌شود.

وی مجموعه تئاتر شهر را یک محیط فرهنگی با قدمت و ثبت شده سازمان یونسکو خواند و اظهار کرد: همه هنرمندان و مردم باید برای حفظ آن تلاش نمایند اما متاسفانه به دلیل نبود فضای فرهنگی رفتاری و شهروندی دچار آسیب شده و اتفاقات ناگواری به دلیل ناهنجاریهای رفتاری برای هنرمندان و مخاطبان ایجاد شده است.

نظری در رادیو گفت و گو یادآور شد: قطعا بهتر بود این مجموعه حائل نداشته باشد اما در این ۳۰ سال ساختمان از بین رفته و با کوچکترین مسئله آسیب دیده است. به همین دلیل همه ضرورت حریم را درک کرده و به آن اذعان داشتند.

این حریم به گونه‌ای که ساختمان مجموعه پوشیده نشده باشد و در عین حال مردم از دیدن آن لذت ببرند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha