رقابت تلویزیونی دانش‌بنیان‌ها در برنامه "شکوفا" شبکه یک سیم

برنامه "شکوفا" با حضور شرکت‌های دانش‌بنیان، خلاق و فناور از تمام استان‌ها به تهیه کنندگی محمدحسین رضوی از امشب 9 دی ماه روزهای شنبه و دوشنبه ساعت 19 از شبکه یک سیما روی آنتن می رود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری سلامت(طبنا) به نقل از  روابط عمومی شبکه یک سیما، هدف برگزاری مسابقه تلویزیونی شکوفا آشنا کردن مردم با حوزه دانش‌بنیان‌هاست و با حمایتی که مقام معظم رهبری از این حوزه داشته اند، دانش‌بنیان امروز به گفتمان روز تبدیل شده اند.

 شرکت‌هایی که در این مسابقه حضور می‌یابند، با داوری طرح‌ها و دفاع صاحبان ایده از طرح‌های خود در برابر داوران می‌توانند سرمایه‌های خرد مردم برای توسعه طرح‌ها را جذب کنند.

در طی یک فراخوان توسط برنامه "شکوفا" تاکنون 500 شرکت ثبت نام کردند و روند ثبت نام همچنان باز است. در مرحله اول از میان 500 شرکت ثبت‌نام شده در این مسابقه تعداد 250 نفر برای داوری مرحله دوم انتخاب شدند.

از میان 250 شرکت، 70 شرکت برای عرضه محصول خود در این‌ مسابقه برگزیده شده‌اند. این شرکت‌ها در حوزه‌های سلامت، تجهیزات پزشکی، دارو، کشاورزی، آب و فاضلاب و الکترونیک فعال‌اند.

گفتنی است در هر برنامه 3 شرکت محصول خود را معرفی می‌کنند و در نهایت یک شرکت که دارای بالاترین توانمندی باشد، انتخاب می‌شود و از طریق سکوی فرابورس، تامین مالی جمعی خواهد کرد.

«شکوفا» تنها مسابقه‌ای است که همه شرکت‌ها برنده هستند، چون شرکتی که برگزیده می‌شود، می‌تواند از تامین مالی جمعی برخوردار شود و شرکتی که موفق نمی‌شود، این فرصت را دارد تا محصول خود را به جامعه معرفی کنند.

"شکوفا" در گروه دانش و اقتصاد شبکه یک سیما با مشارکت صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری تهیه شده است و از امشب 9 دی ماه روزهای شنبه و دوشنبه ساعت 19 از شبکه یک سیما روی آنتن می رود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha