جدیدترین کتاب‌های انتشارات مکتب حاج قاسم رونمایی شد

آیین رونمایی از آثار منتشره مکتب حاج قاسم در تالار رودکی و با حضور محمدمهدی اسماعیلی؛ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و فرزندان شهید سلیمانی برگزار شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری سلامت(طبنا)، این مراسم که عصر یکشنبه دهم دی‌ماه برگزار شد از کتاب‌های «این خانه فروشی نیست»، «باران گرفته است»، «همراه ما بود»، «بچه‌های حبیب»، «جهت ۱ و۲» و «طبقه بندی موضوعی (مجموعه سخنرانی‌های حاج قاسم)» رونمایی شد.

محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ابتدای مراسم گفت: خدا را شاکریم که در آستانه چهارمین سالگرد شهادت شهید سلیمانی این مراسم برگزار می‌شود. ویژگی شهید عالی مقام شهید سلیمانی به‌عنوان یکی از اسطوره‌های تاریخ ایران، همانطور که رهبر تاکید کردند: واجب است که سیره او، مکتب نامیده شود. طبیعتاً همه بخش‌ها باید برای این عنوان بزرگ، کار کنند.

جدیدترین کتاب‌های انتشارات مکتب حاج قاسم رونمایی شد


وزیر فرهنگ و ارشاد ادامه داد: واقعه شهادت سردار سلیمانی چنان بزرگ و غم‌انگیز بود که همه آزادی‌خواهان دنیا درصدد تولید آثار برآمدند. تک‌تک لحظات زندگی شهید حامل پیام‌های اخلاقی و معنوی است که ما به آنها نیاز داریم. برای ما مهم است که دغدغه‌های ایشان مطرح شده و به نسل‌های بعدی شناسانده شود.

وی افزود: ما در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در کنار خانواده این شهید عزیز و مکتب شهید سلیمانی در خدمتشان بودیم و آثاری که در مکتب تولید شده اکنون به رونمایی رسیده، جای تقدیر دارد.

اسماعیلی یادآور شد: سمفونی ویژه حاج قاسم عزیز سه شنبه شب در تالار وحدت رونمایی خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha