تعطیلی 2 واحد غیرمجاز در شهر صدرا

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی شیراز از تعطیلی دو واحد غیرمجاز فروش و توزیع انواع داروهای مخدر و قرص های غیر مجاز در شهر صدرا خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، دکتر «محمدجواد راعی» با اشاره به دریافت اخبار و اطلاعاتی مبنی بر توزیع قرص‌های مخدر در دو واحد صنفی توزیع دخانیات در شهر صدرا گفت: پس از هماهنگی با مراکز قضایی و انتظامی در بازرسی مشترک این معاونت با نیروهای کلانتری 28 صدرا، بیش از هزار عدد از انواع قرص های مخدر و داروهای قاچاق کشف شد.

او با بیان اینکه در این بازرسی سرزده، یک دستگاه خودروی سواری نیز توقیف شده است، اظهار کرد: در این رابطه چهار متهم دستگیر و به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

دکتر راعی افزود: مقابله با توزیع ‌کنندگان کالاهای سلامت محور که به صورت مستقیم سلامت جامعه را به خطر می ‌اندازند، یکی از مطالبات و خواسته‌های عمومی است که این مهم در اولویت کاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز قرار دارد.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی شیراز از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی در حوزه غذا و دارو، موضوع را به سامانه ۱۹۰ رسیدگی به شکایات وزارت بهداشت اطلاع دهند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha