تماشای مادرانه "به خانه بر می گردیم" از شبکه تهران

ویژه برنامه" به خانه بر می گردیم" در شب میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) با بخش های شاد و عیدانه تقدیم نگاه تمام مادران و مخاطبان شبکه تهران می شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری سلامت(طبنا) به نقل از روابط عمومی شبکه تهران، به خانه بر می گردیم با اجرای زینب پورابراهیم و محمدحسین مولایی از ساعت ۲۰:۳۰ تا ۲۳ بصورت زنده از قاب شبکه پایتخت تماشایی می شود. این ویژه برنامه شاد و عیدانه میزبان بانوان هنرمند ایران زمین در عرصه فرهنگ و هنر خواهد بود و گپ و گفت مادرانه و صمیمانه با آنها خواهد داشت.

قاب تماشایی این برنامه، دعوت از چند بازیگر سینما و تلویزیون است که همواره نقش مادر را ایفا می کنند. اما بخش مهییج ویژه برنامه به خانه بر می گردیم، شنیدن صدای جادویی و مخملی بانوان هنرمند عرصه دوبله است که خاطرات نوستالژی و جذابی را برای مخاطبان در عرصه هنر دوبله و نقش مادر خلق کرده اند.

این برنامه عیدانه، در چهارمین سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی برای ادای دین و احترام به مقام والای سردار دلها، از خانواده یکی از شهدایی که از همرزمان شهید سلیمانی بودند، دعوت کرده است تا رنگ آمیزی ویژه ای در انتخاب مهمانان داشته باشد.

اجرای خوانندگان در فواصل زمانی مختلف برنامه، پخش آیتم های متنوع و کلیپ های مناسب با این ایام، دعوت از شاعر آیینی و... از بخش های تماشایی به خانه بر می گردیم است که تقدیم نگاه مخاطبان می شود. به خانه بر می گردیم کاری از گروه خانواده شبکه تهران است که به تهیه کنندگی زهرا خردمند نیک به مدت بیش از 2 ساعت تقدیم نگاه مخاطبان می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha