میزبانی رقابتهای ورزشی ملی عامل رونق گردشگری کردستان است

نماینده ولی فقیه در کردستان تاکید کرد: میزبانی از رقابت‌های ملی یکی از راه‌هایی است که می تواند بُعد گردشگری کردستان را بیشتر معرفی کند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کردستان، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی در دیدار با رییس فدراسیون تکواندو کشور گفت: در حال حاضر کردستان، در بخش هندبال و فوتبال بانوان در لیگ برتر تیم دارند و بازی می‌کنند.

وی افزود: زیرساخت و مکان‌های ورزشی کم و بیش در استان وجود دارد ولی رسیدگی و نگهداری اماکن ورزشی مستلزم تلاش بیشتر است.

نماینده ولی فقیه در کردستان با بیان اینکه میزبانی از رقابت‌های ملی یکی از راه‌هایی است که می تواند بُعد گردشگری کردستان را بیشتر معرفی کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین پورذهبی خواستار برگزاری مسابقات کشوری و ملی تکواندو در استان شد و گفت: در این صورت مسئولان استان نیز تلاش می کنند تا بستر لازم را برای میزبانی فراهم کنند.

گفتنی است؛ در این دیدار نماینده ولی فقیه در کردستان نماد صنایع دستی استان کردستان را به رسم یادبود به رییس فدراسیون تکواندو اهداء کرد.

رییس فدراسیون تکواندو نیز در این دیدار بر لزوم حمایت مسئولین استانی از هیات و ورزش المپیکی تکواندو در کردستان تاکید کرد و اظهار داشت؛ باید تلاش کنیم که این رشته در تمامی شهرستان ها خانه تخصصی و مکان ویژه خود را داشته باشد.

وی وضعیت تکواندو کردستان را به ویژه در رده های پایه خوب عنوان کرد و افزود؛ با توسعه امکانات و زیرساخت‌های ورزش تکواندو میزبانی مسابقات و اردوهای رده نوجوانان و جوانان به کردستان واگذار خواهد شد.

گفتنی است؛ در پایان این دیدار هادی ساعی نشان یادبود فدراسیون تکواندو را به نماینده ولی فقیه در استان کردستان اهداء کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha