حاج قاسم سلیمانی داعیه‌دار مکتب عزت‌مندی است

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: حاج قاسم سلیمانی داعیه‌دار و بیان کننده مکتب عزت‌مندی و عزت‌داری است و باید به وجود این شخصیت بزرگوار افتخار کرد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از کردستان، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی روز پنجشنبه در مراسم گرامیداشت چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس در سالن آزادی شهر سنندج اظهار کرد: حاج قاسم داعیه‌دار و بیان کننده مکتب عزت‌مندی و عزت‌داری است و باید به وجود این شخصیت بزرگوار افتخار کرد.

وی شهید سلیمانی را سردمدار شهدای جبهه مقاومت و اسلام توصیف کرد و ادامه داد: انسان مسلمان خواری و خفت را نمی‌پذیرد و خود را در نقطه ضعف نمی‌بیند چون خدا به اون عزت داده است.

نماینده ولی فقیه در کردستان با بیان اینکه دشمنان می‌خواهند ما را خفیف کنند، ولی نتوانسته و نخواهند توانست، افزود: ما ملت امام حسینیم و این ملت ذلت را نمی پذیرد؛ همچنانکه عزت برای مؤمنان و شهداست و نباید از این مهم غفلت کرد.

حجت‌الاسلام پورذهبی، ایثار و از خودگذشتگی را از جمله درس‌های شهادت شهید قاسم سلیمانی دانست و اضافه کرد: حاج قاسم و همه کسانی که روز گذشته به عشق اسلام و دین و اهل بیت(ع) در کرمان به شهادت رسیدند، صاحب عزت و شرافت هستند و خوشا به حال آنان که صاحب این عزت شدند.

وی یکی دیگر از شاخصه‌های شهید سلیمانی را مسلمان میهن‌پرست عنوان کرد و گفت: در اسلام میهن پرستی مسئله ای بسیار مهم است و امروز دنیا به افرادی که درکشور ایران زندگی کرده افتخار می کنند و به یک مسلمان اهل ایران همه جا با افتخار نگاه می کنند.

نماینده ولی فقیه در کردستان یادآور شد: پرچم انقلاب به دست سردارانش از جمله شهید قاسم سلیمانی بلند است و امروز این پرچم به دست ما سپرده شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha