تکمیل بیش از ۱۸۰۰ چمن مصنوعی در دستور کار وزارت ورزش

وزیر ورزش و جوانان گفت: بیش از یک هزار و ۸۲۷ چمن مصنوعی در سراسر کشور در دستور کار  قرار دارد تا به مرحله بهره‌برداری برسد و در اختیار نوجوانان و جوانان قرار داده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان، کیومرث هاشمی روز جمعه در دومین سفر رئیس جمهور به استان زنجان در جریان  بازدید از استخر صائین قلعه شهرستان ابهر، تسریع در بهره برداری از این استخر را مورد تاکید قرار داد و گفت: این استخر در آستانه بهره برداری است و مقرر شد تا بزودی مورد استفاده مردم قرار گیرد و پیمانکار نیز باید شرایط آن را فراهم و نگران تامین اعتبار نباشد.

وی افزود: رضایت مندی مردم رویکرد اصلی دولت سیزدهم است و در همین راستا تکمیل طرح های اولویت بندی شده را در دستور کار قرار داده ایم.

وزیر ورزش و جوانان همچنین در بازدید از روند ساخت و تکمیل استخر سرپوشیده شهر هیدج شهرستان ابهر، بیان کرد: از پیمانکار خواسته ایم در تکمیل پروژه اهتمام ورزد ضمن اینکه اعتبار آن نیز تامین خواهد شد.

هاشمی با بیان اینکه انتظار مردم در تکمیل طرح های نیمه تمام که سال ها بلاتکلیف مانده، به حق است، اظهار کرد: متاسفانه افرادی که این چنین پروژه هایی را نیمه کاره به بهره برداری رساندند بین مردم بدبینی ایجاد کردند.

وی درخواست پیمانکار پروژه استخر هیدج مبنی بر نیاز ۹۰ میلیارد ریالی جهت تکمیل این طرح را مورد موافقت قرار داد و افزود: این پروژه تامین اعتبار می شود و انتظار داریم پیمانکار در تکمیل آن سرعت ببخشد.

کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان ، در ادامه سفر خود به استان زنجان و حضور در شهرستان خدابنده اظهار کرد: خوشحالیم که در این منطقه حضور پیدا کردیم و ۱۰ چمن مصنوعی در روستاهای این منطقه افتتاح شد که باعث شادی و نشاط نوجوانان این منطقه شده است.

وی ادامه داد: تمام تلاش دولت بر این است تا پروژه‌های نیمه‌تمام در اولویت قرار بگیرد و به مرحله بهره‌برداری برسد.
وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد:  بیش از یک هزار و ۸۲۷ چمن مصنوعی در سراسر کشور در دستور کار  قرار دارد تا به مرحله بهره‌برداری برسد و در اختیار نوجوانان و جوانان قرار داده شود.

هاشمی در ادامه با بیان اینکه در بخش محوطه سازی  مدارس نیز وزارت آموزش و پرورش برنامه‌ریزی هایی برای ایجاد چمن‌های مصنوعی در درون مدارس کرده است، افزود: امیدوارم با افتتاح این چمن‌های مصنوعی، ۵ میلیون متر مربع به سرانه ورزشی اضافه شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان، مجموعه ورزشی صایین قلعه که شامل استخر، سالن کشتی و رزمی است، در سال‌های قبل با وجود کمبود برخی امکانات به صورت ناقص مورد افتتاح قرار گرفته بود ولی بدلیل نواقص، مورد بهره‌برداری قرار نگرفته بود که امروز با حضور وزیر ورزش و جوانان سالن کشتی و رزمی آن مورد بهره‌برداری قرار گرفت و قرار است استخر آن نیز بزودی مورد استفاده مردم قرار گیرد. همچنین افتتاح ۱۰ زمین چمن مصنوعی و یک سالن ورزشی نیز در روستای کهلا با حضور ورزش و جوانان به مرحله افتتاح و بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha