زنان پس از پیروزی انقلاب، حضور فعالانه و گسترده‌تری در اجتماع دارند

دبیرکل ستاد مبارزه‌ با موادمخدر گفت: هویت بخشی به زنان، یکی از دستاوردهای بزرگ پیروزی انقلاب اسلامی است و بر اساس آمارهای موجود، پس از انقلاب، شاهد حضور فعالانه و گسترده زنان در حوزه‌های ورزشی، تعلیم و تربیت، تدریس در دانشگاه‌ها و … هستیم که بسیار ارزشمند است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت(طبنا)  و به نقل از روابط عمومی ستاد مبارزه با مواد مخدر؛ دکتر اسکندر مؤمنی در دیدار با جمعی از بانوان شاغل دبیرخانه ستاد که به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا (سلام‌اللَّه‌علیها) و تکریم روز زن و مقام شامخ مادر برگزار شد، ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت زهرا (س) و این مناسبت فرخنده گفت: وجدان کاری، دقت، نظم و انضباط در فعالیت‌هایی که به بانوان این دبیرخانه واگذار می‌شود، مشهود است و آنان مسئولانه‌ در انجام وظایف خود عمل می‌کنند که باعث افتخار است.

وی افزود: مردم در دوران جاهلیت و قبل از اسلام، نسبت به دختر عقاید خاصی از جمله زنده به گور کردن داشتند؛ اما بعد از اسلام و سیره پیامبر (ص)، زن، از جایگاه رفیع برخوردار و با حقوق واقعی‌اش آشنا شد.

دبیرکل ستاد با بیان اینکه مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در فرمایشاتشان در خصوص جایگاه حضرت فاطمه زهرا (س) حق مطلب را ادا کرده اند گفت: یکی از دستاوردهای بزرگ پیروزی انقلاب اسلامی هویت بخشی به زنان است تا جائیکه بر اساس آمارهای موجود، زنان ایرانی قبل از دوران پیروزی انقلاب اسلامی حضور بسیار کمی در اجتماع داشتند اما پس از انقلاب، شاهد حضور فعالانه و گسترده زنان در حوزه‌های ورزشی، تعلیم و تربیت، تدریس در دانشگاه‌ها و… هستیم که بسیار ارزشمند است.

در این نشست خانم دکتر دولت خلیلوند مشاور امور بانوان دبیرکل ستاد به طرح نکات بانوان شاغل در ستاد پرداخت و منصور تقوی معاون اداری مالی و امور مجلس ستاد نیز از تجلیل ویژه تر از بانوان دارای نعمت سه فرزند و بیشتر شاغل خبر داد و همچنین بر اهتمام ستاد در اجرای قانون جوانی جمعیت تاکید کرد.

شایان گفتن است در مسابقات شطرنج خواهران بسیجی نهاد ریاست جمهوری و سازمان های تابعه که با عنوان «جام شهیدالقدس» به مناسب یادواره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در باشگاه بانک مرکزی برگزار شد، ستاد مبارزه با موادمخدر به مقام سوم دست یافت که کسب این رتبه تجلیل دبیرکل ستاد از بانوان شرکت کننده در این رویداد را نیز به دنبال داشت.
در این مراسم؛ با اهدای شاخه گل و لوح سپاس از بانوان شاغل در ستاد مبارزه با موادمخدر تجلیل شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha