همایش تقدیر از خادمین سلامت اربعین حسینی ۱۴۰۲ در نجف برگزار شد

همایش تقدیر از فعالین، خادمین و موکب داران سلامت اربعین حسینی ۱۴۰۲ روز گذشته در بیمارستان امام علی (ع) نجف با حضور مسئولان عالی رتبه ایران و عراق برگزار شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت(طبنا)؛ جمعه 15 دی ماه همایش تقدیر از فعالین، خادمین و موکب داران سلامت اربعین حسینی ۱۴۰۲ در بیمارستان امام علی (ع) هلال احمر در نجف با حضور دکتر پیر حسین کولیوند، رئیس جمعیت هلال احمر و با حضور مسئولان عالی رتبه عراق برگزار شد.

در این مراسم رئیس جمعیت هلال احمر از اقدامات صورت گرفته برای خدمان رسانی به زائران اربعین ۱۴۰۲ تقدیر و تشکر کرد و بر افزایش و ارتقاء همکاری برای ارائه خدمات مطلوب تر به زائران اربعین ۱۴۰۳ تاکید کرد و گفت: امسال امنیت زائران اربعین به خوبی تامین شد. در اربعین حسینی تاکید شد که وقتی همه مسئولان کشوری و لشکری کنار هم قرار می‌گیرند و خدمات رسانی می‌کنند تاثیر بسزایی در خدمات رسانی با سطح کیفی بالا دارد.

در ادامه محمد کاظم آل صادق سفیر ایران در عراق و رئیس کمیته اربعین ۱۴۰۲ در عراق گفت: در سال جاری مراسم اربعین متمایزی را در مقایسه با سال های گذشته شاهد بودیم و برای کسب این موفقیت بخش های مختلف دست به دست هم داده و همکاری و هماهنگی بسیار خوبی میان ارگان‌های مختلف صورت گرفت. اربعین 1402 در مقایسه با مراسم سال های پیشین بسیار شاخص تر و چشمگیرتر بود و شاهد برگزاری یک مراسم عالی و روان و پر رونق بودیم.

احمد یاسین رئیس جمعیت هلال احمر عراق در ادامه این مراسم گفت: هلال احمر ایران در اربعین ۱۴۰۲ همانند سنوات قبل در ارائه خدمات به زائران از تمام امکانات خود استفاده کرد.این خدمات هلال احمر بدون توجه به مرز، زبان و ملت مشغول امدادرسانی به زائران است.

حجت الاسلام و المسلمین معزی نماینده رهبر معظم انقلاب در جمعیت هلال احمر با اشاره به اخلاص زائران حسینی ادامه داد: جمهوری اسلامی وظیفه انسانی برای خود قائل است تا در شرایط خاص تمام امکانات را در اختیار هلال احمر قرار دهد تا به مردمی‌که در این مراسم بدون هیچ چشم داشتی شرکت می‌کنند، خدمات ارائه دهد. خدمات هلال احمر در اربعین حسینی انگیزه‌ای جز اخلاص و عمل خالصانه در راه خدا و برای اعطای دین و خدمت به زائران شرکت کننده در این مسیر ندارد.

در پایان این مراسم رئیس جمعیت هلال احمر با اهدای لوح یادبودی از فعالین، خادمین و موکب داران سلامت اربعین حسینی ۱۴۰۲ تقدیر و تشکر کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha