این عجایب فوتبال امارات هیچ جا پیدا نمی‌شود!

یکی از رسانه‌های اماراتی به بررسی عجایبی که به تازگی در فوتبال امارات رخ داده، پرداخت.

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری سلامت(طبنا)، رسانه اماراتی البیان به عجیب‌ترین اتفاقات رخ داده در فوتبال امارات پرداخت که شاید برخی از آنها هنوز در فوتبال پرحاشیه ایران به وقوع نپیوسته باشد.

مسابقات لیگ دسته اول امارات اتفاقات عجیب و غریبی داشت. پس از باخت یکی از تیم‌ها، مسئول تیم وارد بحثی تند با مربی شد و کار به مرحله مشت زدن رسید. در مقابل دیدگان بازیکنان این مسئول از انتقاد تند به مربی دریغ نکرد و به شدت از وی بد گفت و در نهایت بحث به مرحله درگیری رسید و پس از این درگیری مشاهده شد که مربی کوله‌هایش را به دوش می‌کشد و می‌رود. جالب اینکه این مربی رختکن را ترک کرد و از آنجا مستقیماً به فرودگاه رفت.

در یکی دیگر از بازی‌ها، بازیکن خارجی پس از اینکه در یکی از بازی‌ها به طرز عجیبی برای تیمش گل زد، به دلیل اینکه بیش از یک ماه حقوق نگرفته در شادی گل درخواست پول داشت! باتوجه به مشکلات مالی‌ای که باشگاه می‌گذراند، بازیکن فرصتی مناسب‌تر از شادی گل برای درخواست از آنها پیدا نکرد. این بازیکن در حین ژست گرفتن پس از گل با یک ژست آشنا و شناخته شده به معنای "پولم را به من بده"، با این رفتارش جنجال به پا کرد.

در لیگ برتر امارات نیز پدیده‌ای در حال گسترش است که برخی از بازیکنان خارجی در آکادمی‌هایی که به بچه‌ها فوتبال آموزش می‌دهند به عنوان مربی مشغول به کار می‌شوند و یعنی هم بازیکن و هم مربی هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha