اعتبار بازسازی سالن ورزشی معلولین سنندج تامین شد

اعتبار بازسازی و بهسازی استخر و سالن چند منظوره جانبازان و معلولین مجموعه ورزشی ۲۲ گولان سنندج با پیگیری اداره ورزش و جوانان استان و حمایت سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تامین و این استخر پس از چند سال تعطیلی به مدار خدمت رسانی به جامعه ورزشی سنندج باز می گردد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کردستان، مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان، با اعلام این خبر اظهار داشت؛ با پیگیری های دستگاه ورزش و جوانان و همکاری و حمایت مسئولین سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان خوشبختانه اعتبار مورد نیاز جهت بازسازی و بهسازی استخر سرپوشیده و سالن چند منظوره ویژه جانبازان و معلولین در مجموعه ورزشی ۲۲ گولان سنندج تامین و بزودی مراحل عملیاتی آن آغاز خواهد شد.

آمنه غلام ویسی تصریح کرد؛ سیستم گرمایشی و موتورخانه این مجموعه ورزشی در گذشته به دلیل استفاده بیش از ظرفیت، نگهداری غیره استاندارد و همچنین عدم مدیریت مناسب در صرف منابع و درآمدهای آن از مدار خارج و غیره قابل استفاده و نیازمند بازسازی اساسی شده است.

غلام ویسی افزود؛ پس از تلاش های مستمر و پیگیری های اداره کل ورزش و جوانان کردستان اکنون اعتبار لازم برای راه اندازی این دو مکان ورزشی تامین و بزودی فراخوان تعیین پیمانکار جهت آغاز مرحله بازسازی و بهسازی اعلام خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha