پیام مهم ژاوی: دیگر این ستاره را نمی‌خواهم!

ژاوی، سرمربی بارسلونا، به هیچ وجه از عملکرد ژوائو فلیکس راضی نیست و علاقه‌ای به حفظ او برای فصل آینده ندارد.

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری سلامت(طبنا)، فلیکس در آخرین روز از پنجره نقل و انتقالات تصمیم گرفت اتلتیکو مادرید را ترک کند و با امضای قراردادی قرضی راهی بارسلونا شد تا به آرزوی کودکی‌اش رسیده باشد.

او در چند هفته ابتدایی عملکردی درخشان و قابل تحسین را در ترکیب بارسا به نمایش گذاشت و موفق شد به یکی از بازیکنان تاثیرگذار این تیم تبدیل شود اما این درخشش دوام زیادی نداشت و افت او پس از بازی برابر اتلتیکو مادرید آغاز شد.

این ستاره پرتغالی که در پایان فصل باید بار دیگر به این باشگاه برگردد، امیدوار بود که با ارائه عملکردی درخشان بتواند قراردادش را با بارسلونا دائمی کند اما حالا الچیرینگیتو هم خبر داده که ژاوی برای فصل آینده روی این بازیکن حساب نمی‌کند.

کادر فنی بارسلونا به مدیران این باشگاه اعلام کرده‌اند که فلیکس اولویت آنها برای فصل آینده نیست و آنها ترجیح می‌دهند که یک وینگر واقعی را برای این پست به خدمت بگیرند که ثبات بیشتری هم در عملکردش و برای بارسا در زمین بازی داشته باشد.

اتلتیکو مادرید هم برای فروش این بازیکن مبلغ بالایی را در نظر گرفته که با توجه به شرایط مالی و اقتصادی بارسا، پرداخت این مبلغ برای آنها بسیار دشوار خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha