عدم توجه به حجاب و عفاف موجب ازهم‌پاشیدگی خانواده‌ها می‌شود

طاهره همیز ازهم‌پاشیده شدن خانواده را در اثر عدم توجه به حجاب و عفاف دانست و اظهار کرد: خیلی از روابط خارج از عرف بر اثر همین شیوه‌های زندگی به وجود می‌آید که موجب می‌شود خانواده‌ها دچار بحران شوند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت(طبنا)،طاهره همیز با بیان اینکه دنیای استکبار به دنبال حذف حجاب از زن مسلمان است گفت: در بیش ۴۴ سالی که از پیروزی انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد، نظام سلطه هر نوع رفتاری را محاسبه و اجرا کرده است. آنها در ابتدا جنگ مسلحانه راه انداختند و رؤسای کشور را ترور کردند. آنها اقدام به ایجاد اخلال‌های موذیانه در نظام اقتصادی کرد و در مرحله سوم علم‌هایی که علیه حجاب و عفاف برپا کرده است.

وی با تصریح بر اینکه نظام سلطه در اجرای این طرح و پروژه نیز همانند گذشته شکست خواهند خورد، اظهار کرد: ملت ایران هوشیار هستند و نسبت به این هجمه‌ها مقاومت کرده‌اند. البته نباید از حربه دشمنان در جنگ شناختی غافل باشیم.

این استاد دانشگاه ا اشاره به این موضوع که برای بسیاری از جوانان که به سن ازدواج نرسیده‌اند و به طور ویژه نوجوانان، کنترل غرایز جنسی دشوار است ابراز کرد: پیشنهاد می‌کنم شنوندگان رادیو «گفت‌وگو» کتاب حجاب و عفاف از دیدگاه نوروپیولوژی را حتماً مطالعه کنند. این کتاب توسط چند نفر از پزشکان مغز و اعصاب نوشته‌اند و خیلی دقیق ثابت کرده‌اند که مغز در گرفتن پیام‌هایی از طریق چشم و گوش، چه رفتارهای جنسی را ارائه می‌دهد.

وی به بخشی از کتاب مذکور اشاره و بیان کرد: در صفحه ۱۸۶ این کتاب گفته شده است اختلالات هورمونی و تغییرات زیاد کورتیزول و هورمون‌های جنسی موجب نقص در حافظه، افت یادگیری و کاهش کارکرد مغز می‌شود که این مسئله باعث عدم توانایی تولید نورون‌های جدید در بخشی از مغز رخ دهد. بنابراین وقتی تحریکات مداوم جنسی در جامعه به وجود بیاید، یکی از ضررهایی که در پی خواهد داشت در یادگیری ناموفق خواهند بود.

همیزبرنامه «بدون خط‌خوردگی» رادیو گفت‌وگو  اشاره کرد: افزایش مسائل جنسی موجب می‌شود دانشجویان و دانش‌آموزان کمتر به سمت علم‌آموزی حرکت کنند و در آینده دچار مشکلات جدی در زمینه وجود نخبگان علمی می‌شویم و اثر آن را در پیشرفت کشور مشاهده خواهیم کرد.

وی ازهم‌پاشیده شدن خانواده را اثر دیگر عدم توجه به حجاب و عفاف دانست و اظهار کرد: خیلی از روابط خارج از عرف بر اثر همین شیوه‌های زندگی به وجود می‌آید که موجب می‌شود خانواده‌ها دچار بحران شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha