گازگرفتگی یک خانواده ۴ نفره زنجانی را راهی بیمارستان کرد

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی زنجان گفت: مسمومیت با گاز منواکسید کربن در شهر زنجان یک خانواده ۴ نفره را راهی بیمارستان کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت(طبنا)زنجان،داریوش تقی‌لو با بیان اینکه حادثه مسمومیت با  CO در تاریخ ۱۹ دی ماه با مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی گزارش شده است اظهار کرد: این حادثه در ساعت ۶:۲۳ دقیقه منطقه خیابان فرودگاه به وقوع پیوسته است.

وی افزود: خوشبختانه در این حادثه مورد فوتی ناشی از مسمومیت CO ثبت نشده و چهار مصدومین به بیمارستان ولیعصر(عج) برای درمان انتقال یافتند تا اقدامات لازم جهت درمان به سرعت انجام شود.

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی زنجان عنوان کرد: در پی این  مسمومیت سه نفر (خانم  ۲۳  -۱۶  - ۱۸ساله و  آقای ۵۴ ساله) با گاز CO به علت نشت گاز از آب گرمکن گازی در منزل مسمومین بعد از انجام اقدامات درمانی پیش بیمارستانی توسط کدهای فرهنگ و بهشتی به بیمارستان ولیعصر(عج) زنجان انتقال یافتند.

تقی‌لو ابراز کرد: مسمومیت با گاز از جمله اتفاقاتی است که در فصل سرما شایع است و به دلیل وجود علائمی مانند سرماخوردگی فرد بر این باور است که سرما خورده و علاقه شدید به خواب دارد.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha