راهکارهای توسعه خدمات اورژانس پیش بیمارستانی فارس بررسی شد

در نشستی با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز و رئیس سازمان اورژانس کشور، راهکارهای توسعه خدمات اورژانس پیش بیمارستانی بررسی شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، رییس دانشگاه در این نشست ضمن اشاره به وسعت جغرافیایی استان و تشریح راه های مواصلاتی فارس گفت: مرکز دیسپچ های اورژانس روزانه بیش از پنج هزار تماس مردمی با اورژانس ۱۱۵ را پاسخ می دهد.

دکتر «سید وحید حسینی» ضمن قدردانی از تلاش بی وقفه و شبانه‌روزی کادر اورژانس استان به ویژه در بحران های چند سال گذشته، بر اهمیت تلاش برای حفظ جایگاه این مجموعه در نظام سلامت تاکید کرد.

دکتر «محمدجواد مرادیان» مدیر مرکز حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در این نشست گزارشی از عملکرد و اقدامات اورژانس ۱۱۵ ارایه کرد.

بر اساس این گزارش در حال حاضر اورژانس ۱۱۵ دانشگاه علوم پزشکی شیراز با ۱۹۰ پایگاه اورژانس، چهار دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۱۲ موتورلانس و سه فروند بالگرد، خدمات پیش بیمارستانی لازم را ارایه می کند.

بررسی اعتبارات و بودجه موردنیاز، پیگیری امور رفاهی کارکنان و ناوگان حمل و نقل اورژانس ۱۱۵، از دیگر محورهای مطرح شده در این نشست بود.

دکتر «محمد سرور» معاون فنی و عملیات سازمان اورژانس کشور، دکتر «رضا دهقان پور» معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان اورژانس کشور، دکتر «مهرداد شریفی» معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دکتر «محمدجواد مرادیان» مدیر مرکز حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه، مهندس «ابوذر پاریزی» مدیر روابط عمومی و «محمدحسین خادمیان» مشاور معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز از دیگر اعضای این نشست هم اندیشی بودند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha