رییس سازمان اورژانس کشور به گراش سفر کرد

دکتر میعادفر، رییس اورژانس کشورنیز در این جلسه، با ابراز خرسندی از همدلی و همکاری که در مجموعه علوم پزشکی گراش وجود دارد، به بیان چگونگی تامین آمبولانس برای کشور پرداخت و گفت: در حال پیگیری و خرید ۵۰۰ دستگاه امبولانس برای کشور هستیم.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، دکتر جعفر میعادفر، رییس سازمان اورژانس کشور، روز سه شنبه نوزدهم دیماه، به منظور بازدید و بررسی عملکرد اورژانس ۱۱۵ گراش، وارد این شهرستان شد و مورد استقبال رییس و اعضای هیات رییسه علوم پزشکی قرار گرفت.

دکتر میعادفر، در اولین برنامه خود، با حضور در ستاد اورژانس ۱۱۵ گراش، ضمن گفتگو با پرسنل این مرکز، از نزدیک در جریان فعالیت های شبانه روزی اورژانس ۱۱۵ گراش قرارگرفت و به بررسی مستنداک و مدارک موجود پرداخت.

رییس سازمان اورژانس کشور، پس از بازدید از مرکز، در جلسه مشترک هیات رییسه و خیرین سلامت شهرستان حضور یافت.

در این جلسه که با حضور اعضای هیات رییسه، فرماندار، شهردار، رییس شورای شهر و جمعی از خیرین سلامت برگزار شد، دکتر مهدی محسن زاده با ابراز خرسندی از حضور رییس سازمان اورژانس در گراش، به بیان مسائل و مشکلات اورژانس از جمله کمبود آمبولانس و نیروی انسانی در حوزه اورژانس پرداخت.

ناصر دلخوش رییس اورژانس شهرستان گراش و محمد منفرد رییس مجمع خیرین سلامت گراش نیز ضمن بیان مشکلات، گزارشی از عملکرد اورژانس و مجمع خیرین سلامت پرداختند.

دکتر میعادفر، رییس اورژانس کشورنیز در این جلسه، با ابراز خرسندی از همدلی و همکاری که در مجموعه علوم پزشکی گراش وجود دارد، به بیان چگونگی تامین آمبولانس برای کشور پرداخت و گفت: در حال پیگیری و خرید ۱۰۰۰ دستگاه آمبولانس برای کشور هستیم.

در این جلسه از خلیل غلامی، وحید تنها، نعمت خرم، قاسمعلی وقارفرد و حسین محمدخواه، به عنوان خیرین سلامت حوزه اورژانس تجلیل شد.

دکتر سرور، معاون فنی و عملیات سازمان اورژانس کشور، دکتر میعادفر را در این سفر همراهی می کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha