نخستین مرکز آموزش اجتماع محور تخصصی هلال احمر سهرین راه اندازی می شود

مدیر کل دفتر توسعه خانه های هلال جمعیت هلال احمر کشور گفت: نخستین مرکز آموزش اجتماع محور تخصصی هلال احمر استان زنجان در روستای سهرین راه اندازی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان، دکتر عباس احدپور روز چهارشنبه(۲۰دیماه) در جریان بازدید از خانه هلال روستای سهرین شهرستان زنجان افزود: استان ۱۰ پایگاه امداد و نجات جاده ای نیاز دارد و با توجه به اینکه مسیر ارمغانخانه به زنجان و بالعکس با توجه به صعب العبور بودن نیازمند این پایگاه است که هلال احمر نیز در این خصوص تلاش کرده و کمک خواهد کرد.

وی تاکید کرد: با راه اندازی خانه هلال مستقل ایجاد شد در مرکز آموزش اجتماع محور تخصصی را راه اندازی می شود و بودجه آن نیز از فدراسیون بین المللی صلیب سرخ تامین شده است.

مدیر کل دفتر توسعه خانه های هلال جمعیت هلال احمر کشور گفت: با توجه به موقعیت منطقه و تلاش
ها و پیگیری های بخشدار و دهیار این مرکز راه اندازی می شود.

احدپور بر اهمیت خانه هلال در روستای سهرین تاکید کرد و اظهار داشت: چنانچه حادثه ای اتفاق افتد تا رسیدن نیروهای امدادی اهالی روستا می توانند با ابزارهای در دست می توانند اقدامات قابل توجهی انجام داده و مدیریت حادثه را داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی های انجام شده آموزش های هلال احمر به نحو مطلوبی برای اهالی روستا از طریق خانه های هلال ارائه می شود.

مدیر کل دفتر توسعه خانه های هلال جمعیت هلال احمر کشور بر انجام ورزش همگانی در روستا تاکید کرد و گفت: همه افراد جامعه در هر رده سنی سعی کنند خود را شاد نگهدارند و نسبت به هم مهربان باشند چرا که با این مهم افکار پلید به ذهن خطور نمی کند.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha