مسئولیت اطلاع رسانی دستگاه‌های اجرایی، با رئیس دستگاه است

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت گفت: مسئولان روابط عمومی‌ها در واقع مسئولان طراحی عملیات رسانه‌ای هستند و در این حوزه باید به صورت هنرمندانه و هوشمندانه فعالیت کنند.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس سپهر خلجی ضمن عرض تسلیت فاجعه تروریستی کرمان گفت: اقدام تروریستی دشمنان کوردل در کرمان نشان دهنده نهایت ضعف آنها است و حتی از زائران شهید سلیمانی هم هراس دارند.
رئیس شورای اطلاع رسانی دولت با اشاره به اقدامات رژیم صهیونسیتی در غزه گفت: کاری که این رژیم در غزه انجام می‌دهد یک جنایت بین المللی است که منجر به شهادت بسیاری از زنان و کودکان بی گناه شده است.
خلجی افزود: رژیم صهیونسیتی برخلاف اظهاراتش نتوانسته است به اهدافش از جمله از بین بردن حماس برسد و در این زمینه شکست خورده است‌.
سپهر خلجی با تاکید بر اهمیت انتخابات پیش رو گفت: همه در تمام سطوح باید نهایت تلاش خود را بکنند تا شاهد مشارکت حداکثری مردم در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی باشیم.
وی ادامه داد: باید سعی کنیم از به وجود آمدن فضای دو قطبی در جامعه جلوگیری شود و همه مردم با سلایق مختلف بتوانند در انتخابات شرکت کنند و یک انتخابات پر شور رقم بخورد.

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت گفت: باید تلاش کنیم در اتفاقاتی که در کشور رخ می‌دهد روایت صحیح را با سرعت عمل و با شفافیت به مردم بگوییم.

او افزود: هر جا نتوانیم روایت اول را بگوییم باعث می‌شود زمینه سوء استفاده دشمن فراهم شود و آنها با ترفندهای رسانه‌ای بخواهند مردم را فریب دهند و روایت را به دروغ به آنها القا کنند.

خلجی ادامه داد: وظیفه ما در حوزه اطلاع رسانی این است که با تبیین دستاوردها و خدمات و رفع شبهات، امید را در دل مردم زنده کنیم.

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت ضمن ابراز خرسندی از ایجاد کمیته رفع شبهات فضای مجازی در استان فارس گفت: با رفع این شبهات در بین مردم، اقدامات دشمنان در ایجاد تصویر غلط از نظام و دولت خنثی می‌شود.

سپهر خلجی با بیان اینکه بر اساس مصوبه دولت، مسئولیت اطلاع رسانی هر دستگاه بر عهده مدیر دستگاه است، گفت: مدیران باید سعی کنند با تلاش بی وقفه عقب ماندگی ها را جبران کنند و آنها را به طور شفاف به مردم گزارش دهند.
وی افزود: مسئولان روابط عمومی‌ها در واقع مسئولان طراحی عملیات رسانه‌ای هستند و در این حوزه باید به صورت هنرمندانه و هوشمندانه فعالیت کنند.
رئیس شورای اطلاع رسانی دولت خواستار شد: تا یک ماه آینده حوزه‌های اطلاع رسانی دستگاه‌ها بر اساس سیاست‌های جدید مورد بازنگری قرار گیرند و روندهای اشتباه اصلاح شوند.
خلجی گفت: باید برای همه پروژه‌ها و خدماتی که بر زندگی مردم تأثیر دارند، پیوست رسانه‌ای در نظر گرفته شود و در زمینه‌ی تبلیغات آنها تلاش مؤثر صورت گیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha