مهم‌ترین غایب تمرین پرسپولیس بعد از ۴ سال

چهارسال پیش یعنی ۲۳ دی ماه ۱۳۹۸ یحیی گل محمدی پس از کش و قوس‌های فراوان به پرسپولیس پیوست.

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری سلامت(طبنا)، اولین تمرین پرسپولیس بعد از جدایی یحیی گل محمدی روز شنبه برگزار خواهد شد. این اتفاق درحالی رخ می‌دهد که در چهارسال اخیر یحیی گل محمدی همواره از نفرات اصلی تمرین تیمش به حساب می‌آمد.

سرمربی پرافتخار سرخ‌ها که اکثر اوقات به عنوان نفر اول خود را به تمرین پرسپولیس می‌رساند و آخرین نفر از مجموعه خارج می‌شد، حالا و حداقل تا پایان نیم فصل می‌تواند به استراحت بپردازد و با خیال راحت بازی‌های تیم محبوبش را از تلویزیون تماشا کند.

این تصویر از اولین حضور یحیی در تمرین پرسپولیس در تاریخ 26 دی ماه 1398 ثبت شده است. تصویری که در آن می‌توان ذوق دوباره رسیدن به نیمکت پرسپولیس را در چشمان گل محمدی مشاهده کرد.

یکی از ماجراهای شنیدنی از حضور یحیی در تمرینات پرسپولیس به فصل قبل برمی‌گردد. جایی که به روایت تعدادی از بازیکنان پرسپولیس، فصل گذشته و در مقطعی که پرسپولیس با شکست مقابل سپاهان به استقبال تعطیلات عید رفت، این یحیی گل محمدی بود که بلافاصله بعد از شروع تمرینات این تیم در عید نوروز، زودتر از سایرین پا به محل برگزاری تمرینات می‌گذاشت تا همه تلاشش را برای جبران اختلاف امتیازی تیمش با سپاهان بکند. تلاشی که تا پایان لیگ ادامه داشت و ثمره آن کسب هشت برد و در نهایت کسب سه جام برای سرخ پوشان در پایان فصل بود.

قاب‌های بی شماری از شمایل همیشگی یحیی در تمرینات پرسپولیس را می‌توانید مشاهده کنید، تصاویری که دیگر شکار لنز دوربین عکاسان نخواهد شد

نکته جالب اینکه یحیی دقیقا چهارسال پیش و در تاریخ ۲۳ دی ماه ۱۳۹۸ به طور رسمی به پرسپولیس پیوسته بود. در آن روزها که با پرسپولیس با جدایی ناگهانی گابریل کالدرون مواجه شده بود، بعد از مذاکرات تقریبا طولانی مدت محمدحسن انصاری فرد با مدیران باشگاه شهرخوردرو، سرانجام رضایت نامه یحیی و کادرفنی‌اش اعم از حمید مطهری، داود فنایی و مظاهر رحیم پور صادر شد تا یحیی برای دومین مقطع در طول دوران مربیگری‌اش به نیمکت تیم مورد علاقه‌اش برسد.

باید منتظر ماند و دید در نهایت سکان هدایت قرمزها به چه کسی سپرده خواهد شد و نتیجه تغیر و تحول روی نیمکت آنها بعد از چهار سال در پایان فصل چه خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha