نقش اساسی خیرین فارس در توسعه زیرساخت های بهداشتی درمانی استان

نشست هم اندیشی رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز و اعضای شورای عالی خیریه استان فارس، صبح امروز در دانشکده پرستاری و مامایی حضرت فاطمه(س) برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، دکتر «سید وحید حسینی» در این نشست با تبریک ولادت حضرت امام محمدباقر(ع) و با قدردانی از اقدام خیرین سلامت و عملکرد شورای عالی خیریه استان به پاس همکاری بیش از پیش با مجموعه دانشگاه گفت: اقدامات خیرین دلسوز فارس در حوزه سلامت، به عنوان الگویی در کشور معرفی شده است.

او با اشاره به درخشش خیرین حوزه سلامت فارس در کشور افزود: خیرین، در زمینه ساخت و تکمیل مراکز بهداشتی درمانی استان نقش اساسی ایفا می کنند و این امر از افتخارات دانشگاه و استان است.

مسوول ارشد حوزه سلامت فارس با بیان توانمندی های بالای خیرین استان فارس اظهار کرد: مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز قدردان تلاش بی وقفه خیرین است و با توجه به توانمندی شیراز در حوزه پزشکی کشور و منطقه، خواستار همکاری بیش از پیش شورای عالی خیریه استان با دانشگاه در پیشبرد پروژه های اولویت دار سلامت هستیم.

دکتر سید وحید حسینی افزود: با تلاش مسوولان دانشگاه از گذشته تاکنون و همراهی خیرین سلامت، 25 درصد از خوابگاه های دانشجویان متاهل در سطح دانشگاه های علوم پزشکی کشور، به شیراز اختصاص دارد.

دکتر «سید ابوالفضل هاشمی اصل» معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در این نشست با اشاره به پیشتازی خیرین حوزه سلامت فارس در کشور، از عملکرد شورای عالی خیریه فارس تشکر کرد و تسهیل در ساخت خوابگاه 82 واحدی متاهلی فاطمی در دانشکده پرستاری و مامایی حضرت فاطمه(س) را از محورهای مهم این نشست هم اندیشی برشمرد.

مدیر منابع فیزیکی و نظارت بر طرح های عمرانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در این نشست به گزارشی از پیشرفت فیزیکی خوابگاه متاهلی فاطمی در دانشکده پرستاری و مامایی حضرت فاطمه(س) و برنامه ریزی برای ساخت چندین خوابگاه دانشجویی دانشگاه، اعتبارات و پروژه های عمرانی سلامت پرداخت.

دکتر «سالار خواجه پور» افزود: هم اکنون پروژه خوابگاه متاهلی فاطمی در دانشکده پرستاری و مامایی حضرت فاطمه(س)، 10 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و پیش بینی می شود که تا پایان سال 1404 به بهره برداری برسد.

همچنین در این نشست اعضای شورالی عالی خیریه استان فارس، ضمن بیان دغدغه ها، چالش های موجود، پیشنهادات، دیدگاه ها در زمینه تسریع در پروژه های عمرانی دانشگاه به ویژه خوابگاه متاهلی، آمادگی بیش از پیش خود را در زمینه همکاری با مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز اعلام کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha