گزارش سایت عربستانی از مهم‌ترین نقطه ضعف تیم برانکو

وب‌سایت کووورة نوشت که مهم‌ترین نگرانی عمانی‌ها از تیم برانکو، ضعف در خط حمله است.

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری سلامت(طبنا)،تیم ملی عمان روز سه‌شنبه نخستین بازی خود در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا را برابر عربستان برگزار می‌کند. وب‌سایت کووورة نوشته است که برانکو ایوانکوویچ به دنبال راه حلی برای برطرف کردن مشکل گلزنی این تیم است.

این رسانه نوشته است علی‌رغم نشانه‌های مثبتی که تیم ملی عمان در آخرین دیدار دوستانه خود پیش از آغاز جام ملت‌های آسیا برابر امارات از خود نشان داد، اما برخی نشانه‌های منفی و کمی نگران کننده نیز در این تیم دیده می‌شود.

تیم ملی عمان عملکرد خوبی داشت و انتظارات را برای رسیدن به مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا افزایش داد، اما تنها عامل منفی، ضعف این تیم در بخش تهاجمی و عدم اثربخشی کافی روی حملات است.

شاگردان برانکو ایوانکوویچ مقابل امارات 6 موقعیت گلزنی ایجاد کردند که از این تعداد تنها یک گل به ثمر رسید که همین موضوع سبب شده است تا بابت عملکرد بخش تهاجمی تیم نگرانی‌هایی به وجود بیاید.

شاگردان برانکو خود را برای دیدار حساس مقابل عربستان آماده می‌کنند و تمرین اخیر تیم ملی عمان در دوحه بر استفاده از فرصت‌های گلزنی در استادیوم دانشگاه قطر بود.

برانکو همچنین تمرینات مهارتی انجام داد و بر لزوم نزدیکی خطوط و انتقال سریع به بخش تهاجمی در لحظه گرفتن توپ از حریف، تاکید کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha