همدان رتبه سوم راستی‌آزمایی آمار اشتغال را کسب کرد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی همدان از رتبه سوم کشوری این استان در صحت نتایج راستی آزمایی فرصت های شغلی استان خبر داد و افزود: سه مرحله نظارت و صحت‌سنجی نسبت به مشاغل ایجاد شده در سامانه مربوطه صورت می‌گیرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت(طبنا)، «یوسف شعبانی» گفت: در مرحله اول از سوی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی پیامکی جهت مراجعه به سامانه استعلام شغلی برای مشاهده داده ثبت شده مجری ارسال می‌ شود و در مرحله دوم تماس با شاغل و در مرحله سوم نظارت بازرسان به‌صورت حضوری انجام می‌شود.

وی ادامه داد: سامانه رصد اشتغال با هدف تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) در زمینه اشتغال و دستور رییس جمهور برای جلوگیری از انحراف تسهیلات اشتغال و خدمات‌رسانی به متقاضیان و جویندگان کار ایجاد شده است.

شعبانی با اشاره به کمک های دولت در حوزه کسب و کار افزود: دولت با پرداخت تسهیلات و مزایایی از قبیل تامین مواد اولیه ضمن ایجاد فرصت های شغلی در فضای کسب و کار، مشوق هایی برای کارآفرینان و کارفرمایان ایجاد کرده تا بتوانند پایدار بمانند و وضعیت خود را توسعه دهند و کمبودهای خود را به عنوان سرمایه در گردش در حوزه تولید جبران کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha