تعداد شهدای دانش آمور حادثه کرمان به ۲۶ نفر افزایش یافت

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان؛ گفت: تعداد شهدای حادثه تروریستی ۱۳ دی ماه گلزار شهدای کرمان، ۹۴ نفر اعلام شده است؛ که ۲۶ نفر از این شهدا دانش آموز و از این تعداد ۱۲ نفر دختر و ۱۴ نفر پسر هستند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ رضا رضایی گفت: بعد از جمع بندی دانش آموزان شهید حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان و احتساب نوآموز شهید مقطع پیش دبستانی و ۲ دانش آموز اتباع، شمار دانش آموزان شهید این حادثه تروریستی به ۲۶ نفر افزایش یافت.

وی افزود: تعداد شهدای حادثه تروریستی ۱۳ دی ماه گلزار شهدای کرمان ۹۴ نفر اعلام شده است؛ که ۲۶ نفر از این شهدا دانش آموز و از این تعداد ۱۲ نفر دختر و ۱۴ نفر پسر هستند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان ادامه داد: از مجموع شهدای دانش آموز حادثه کرمان ۲ نفر از شهرستان نرماشیر، ۲ نفر از شهرستان زرند و ۲۲ نفر از نواحی یک و ۲ آموزش و پرورش شهرستان کرمان هستند.

رضایی اظهار داشت: از ۲۶ نفر شهدای دانش آموز استان کرمان، یک نوآموز پیش دبستانی، یک دانش آموز با نیازهای ویژه، ۱۳ دانش آموز دوره ابتدایی، ۵ هنرجوی هنرستان های فنی و حرفه ای و ۶ دانش آموز مدارس متوسطه دوره اول و دوم نظری هستند.

وی تصریح کرد: در این حادثه تروریستی؛ سید میثم حسینی رییس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش استان کرمان نیز به شهادت رسید و اعضای بدن وی به بیماران نیازمند اهدا شد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان خاطرنشان ساخت: شهیده فائزه رحیمی نیز دانشجو معلم ورودی سال ۱۴۰۰ رشته امور تربیتی دانشگاه فرهنگیان پردیس نسیبه تهران نیز یکی از شهدای حادثه تروریستی کرمان است./ آموزش و پرورش استان کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha