تاکید رئیس شورای فرهنگ عمومی سواد کوه شمالی بر ضرورت فعال سازی کمیته های تخصصی شورای فرهنگ عمومی

نشست هم اندیشی ،با محوریت بررسی وضعیت کمیته های تخصصی کارگروه های شورای فرهنگ عمومی شهرستان سواد کوه شمالی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا)مازندران، در نشست محتوایی امام جمعه سواد کوه شمالی با رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، تاکید امام جمعه به حضور ملزم اعضای شورای فرهنگ عمومی در تمامی جلسات این شورا بوده است و دلیل کم اهمیت انگاشتن جلسات شورای فرهنگ عمومی را ضعف هم افزایی برخی ادارات شهرستان ها دانست.

حجت‌الاسلام فلاح، امام جمعه شهرستان در این گفت و گو،در راستای برنامه ریزی جهت هماهنگی و همسو کردن دستگاه ها و نهادهای دولتی و غیر دولتی برای فعالیت در زمینه مسائل مختلف فرهنگی شهرستان،و حرکت در راستای اهداف شورای فرهنگ عمومی ،توصیه ها و رهنمودهایی ارائه نمود.

نجمه روحی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سواد کوه شمالی ضمن حضور در دفتر حجت الاسلام شعبان فلاح امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان،در خصوص روند پیگیری های مصوبات ارائه شده جلسات پیشین شورای فرهنگ عمومی با ایشان گفت و گو کرد.

در این نشست همچنین پس از بحث و تبادل نظر،بمنظور اتخاذ تصمیمات درست و ارائه راهکارهای مناسب برای رفع معضلات و ارتقای فرهنگ عمومی شهرستان،مسوولیت و شرح وظایف هریک از کمیته های تخصصی شورای فرهنگ عمومی مشخص شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha