روستاهای مازندران آب‌دار شدند

مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران از پایان عملیات آبرسانی به ۲۰ روستای فاقد آب در این استان از آغاز دولت سیزدهم تاکنون خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا)مازندران، بهزاد برارزاده در جمع خبرنگاران گفت: این روستاها در آغاز فعالیت دولت سیزدهم فاقد آب بهداشتی و تاسیسات آبرسانی بودند.
او با اشاره به مجاهدت تلاشگران آبفای مازندران برای اجرای عملیات آبرسانی در مناطق روستایی دورافتاده و صعب العبور افزود: اجرای این طرح‌ها نشانه توجه ویژه دولت سیزدهم به مناطق محروم و روستاهای کم برخوردار است.
مدیرعامل آبفا مازندران خاطرنشان کرد: با تلاش نیروهای عملیاتی این شرکت، طی ۲ سال و نیم گذشته عملیات بهسازی تاسیسات آبرسانی درسطح ۲۰۰ روستای مازندران به پایان رسید که اقدامی بی‌سابقه در طول فعالیت این شرکت به شمار می‌رود.
برارزاده همچنین از عملیات احداث ۱۹۷ پروژه مجتمع آبرسانی روستایی در مازندران خبر داد و افزود: برای این مجتمع‌ها که تامین آب ۷۶۷ روستای استان را برعهده دارند، ۱۵۹ میلیارد ریال اعتبار مصوب شد.
وی با بیان اینکه هم اکنون عملیات لوله گذاری، خط انتقال و شبکه های توزیع آب به‌طول ۵۴ کیلومتر در این مناطق درحال اجراست، تصریح کرد: در راستای اجرای سیاست تحولی دولت سیزدهم، روند خدمت رسانی در شرکت آب و فاضلاب مازندران بی وقفه تداوم دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha